بیمارستان بخش میمه در سفر آتی رئیس جمهور به اصفهان

2019-05-21
59 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به اصفهان گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور می‌تواند سفر خوبی باشد اگر که شرایط لازم و اراده لازم برای اجرا شدن مصوبات آن باشد. نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و برخوار گفت:در این سفرها علاوه بر مصوبات استانی باید شهرستان هم مصوبه ای داشته باشد و […]

سفر-استانی-روحانی-۵۷۵x323

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به اصفهان گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور می‌تواند سفر خوبی باشد اگر که شرایط لازم و اراده لازم برای اجرا شدن مصوبات آن باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و برخوار گفت:در این سفرها علاوه بر مصوبات استانی باید شهرستان هم مصوبه ای داشته باشد و حداقل مساوات در این موضوع رعایت شود.

وی با اشاره به پیشنهادات مطرح شده پیرامون دو شهرستان برخوار و میمه و شاهین‌شهر، افزود: موضوع فرونشست زمین و فرورفت آب یکی از اصلی‌ترین معضلات در این دو شهرستان است، در ۴۵ سال گذشته حدود ۲۵۰ متر سطح آب پایین رفته و ما خواستار تعریف پروژه ای برای مطالعه و جبران این فرونشست ها که باعث ضرر و زیانی بسیاری به مردم و تأسیسات شهرستان شده، هستیم که این دشت شامل دست برخوار و بخش مرکزی شاهین‌شهر است.

حاجی دلیگانی ادامه داد: بحث مربوط به‌قطار حومه‌ای برای شهرستان های میمه و شاهین شهر و برخوار، بازسازی بیمارستان بخش میمه و موضوع شهرک پوشاک که بیش از یک‌صد هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند جز پروژه‌های پیشنهادی است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با تأکید بر اینکه در بحث استانی، اولین و مهم‌ترین اولویت نمایندگان استان موضوع آب است و ما نباید به این وضعیت فعلی که نتیجه ورود سامانه بارشی است بسنده کنیم، خاطرنشان کرد: در این سفر باید مصوباتی را داشته باشیم که موضوع آب به‌صورت دائمی برای استان به‌صورت اطمینان‌بخش تأمین شود و ازجمله پروژه بهشت‌آباد و موضوع مطالعه و مهار آب‌های غرب استان و جنوب استان است.