با افزایش واردات بی‌رویه، سلاطین متعدد ایجاد کردیم

2019-05-18
63 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، عبدالرضا مصری شامگاه جمعه در همایش حماسه‌سازان یادواره شهدای حادثه تروریستی گروهک داعش در مجلس شورای اسلامی در شاهین‌شهر اظهار کرد: دولت‌ها در سال‌های اخیر با افزایش واردات بی‌رویه، سلاطین متعدد ایجاد کردند و بلای جان تولید و اشتغال کشور شدند. نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: به‌ جای این‌که […]

۱۳۹۸۰۲۲۷۰۰۰۵۳۲_Test_PhotoN (1)

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، عبدالرضا مصری شامگاه جمعه در همایش حماسه‌سازان یادواره شهدای حادثه تروریستی گروهک داعش در مجلس شورای اسلامی در شاهین‌شهر اظهار کرد: دولت‌ها در سال‌های اخیر با افزایش واردات بی‌رویه، سلاطین متعدد ایجاد کردند و بلای جان تولید و اشتغال کشور شدند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: به‌ جای این‌که اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرا کنیم و سیاست تولید و صادرات را جایگزین سیاست واردات کالا قرار دهیم، ارزهای دولتی به برخی از واردکنندگان کالا اختصاص دادیم و انواع سلاطین ارز، سکه، خودرو، شکر، موز، گوشت و مواد بهداشتی ایجاد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این سلاطین با دست‌کاری قیمت‌های محصولات وارداتی و برخی از زد و بندها، به جان تولیدکنندگان کشور افتاده‌اند.

مصری واردات بی‌رویه قطعات خودرو با وجود توانمندی‌های تولیدکنندگان کشور و افزایش قیمت برخی از محصولات کشاورزی از جمله پیاز را ناشی از ادامه این سیاست غلط اقتصادی بیان کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نوع پرداخت تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان ابراز داشت: نباید از تولیدکنندگان سودهای مضاعف تسهیلات بانکی گرفته شود و نمایندگان مجلس، دولت و بانک مرکزی با همکاری جمعی تلاش کنند سود تسهیلات را برای تولیدکنندگان یک‌رقمی کنند.

وی تعمیق وحدت ملی را رمز موفقیت دولت و ملت ایران در برابر زورگویی‌های آمریکا و زیاده‌خواهی‌های اروپائیان ذکر کرد که با قطع امید از طرف‌های اروپایی و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی،  تحریم‌های اقتصادی دشمنان سریع‌تر محقق خواهد شد.

مصری از این‌که دولت حسن روحانی به‌ جای این‌که اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در دستورکار قرار دهد، به دنبال مذاکره با کدخدا و برجام بوده است، انتقاد کرد.