اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه شد

2019-05-06
691 بازدید

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بعد از گذشت شش سال، چهارم اردیبهشت همین ماه بود که علیرضا بصیری جزی در گفت‌وگو با همین پایگاه خبری از تقدیم استعفای خود به استاندار اصفهان جهت اطلاع و موافقت وزارت کشور با آن خبر داد. و به دنبال آن بود که برخی منابع رسانه‌ای دلیل استعفای آقای […]

Unti252tled

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بعد از گذشت شش سال، چهارم اردیبهشت همین ماه بود که علیرضا بصیری جزی در گفت‌وگو با همین پایگاه خبری از تقدیم استعفای خود به استاندار اصفهان جهت اطلاع و موافقت وزارت کشور با آن خبر داد.

و به دنبال آن بود که برخی منابع رسانه‌ای دلیل استعفای آقای بصیری جزی را شرکت در کارزار انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و به‌عنوان یکی از مهرهای قدرتمند مقابل آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس عنوان کردند.

روز گذشته عباس رضایی استاندار اصفهان در حاشیه افتتاح، کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۱۸  پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان شهرداری شاهین‌شهر از انتخاب فرماندار جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد و امروز یک منبع کاملاً آگاه در استانداری اصفهان طی تماسی با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا اظهار کرد: امروز با تصمیم استاندار اصفهان، اسفندیار تاجمیری به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شده است، روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۹۸ مراسم تودیع و معارفه وی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان و سایر مسئولان در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر برگزار و از زحمات فرماندار سابق این شهرستان تقدیر و تشکر شود.

از سوابق اسفندیار تاجمیری می توان به مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد؛ بازرسی و امور حقوقی استانداری اصفهان و فرماندار اسبق شهرستان‌های فریدن و برخوار اشاره کرد.

صبح میمه با اغتنام فرصت ضمن تبریک به آقای اسفندیار تاجمیری فرماندار جدید شهرستان ، موفقیت وی را در تصدی مسئولیت جدید مسئلت دارد .