امام جمعه‌ شاهین‌شهر: مساجد از نماز ظهر تا مغرب باز باشند

2019-05-01
61 بازدید

امام جمعه‌ شاهین‌شهر: مساجد از نماز ظهر تا مغرب باز باشند به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان امشب در گردهمایی ۵۰ نفر از ائمه جمعه و جماعات مساجد شهرستان شاهین‌شهر و میمه و با حضور نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از وظایف روحانیون در مساجد ترویج […]

download

امام جمعه‌ شاهین‌شهر: مساجد از نماز ظهر تا مغرب باز باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان امشب در گردهمایی ۵۰ نفر از ائمه جمعه و جماعات مساجد شهرستان شاهین‌شهر و میمه و با حضور نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از وظایف روحانیون در مساجد ترویج فرهنگ انقلابی و جذب و تربیت نیروهای مؤمن و با بصیرت است.

امام جمعه شاهین‌شهر افزود: باوجود افزایش تبلیغات دروغین دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و فعالیت بیشتر شبکه‌های معاند، شاهد حضور بیشتر جوانان در مساجد و برگزاری باشکوه نمازهای جمعه در این شهرستان و سایر شهرهای کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امامان جمعه و جماعات در انس یافتن نوجوانان و جوانان با مساجد نقش به سزایی دارند و بهتر است علاوه بر برپایی برنامه‌های اصلی، برنامه‌های جنبی فرهنگی نیز برای آنان برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

ملکیان بیان داشت: همان‌طور که مساجد پایگاه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و محل اعزام رزمندگان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل  بوده و هم‌چنان محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند، باید پایگاه‌های برنامه‌های فرهنگی متناسب با نیازهای امروز جوانان نیز بشوند.

امام جمعه شاهین‌شهر ادامه داد: هر مسجد برنامه‌های مذهبی را با نظم و مداوم اجرا کند و پایگاه‌های بسیج در هر مسجد تأسیس شود؛ جلسات مشاوره رایگان برای مردم برگزار کنند و با دعوت از پزشکان متخصص هفته‌ای یک روز محل درمان رایگان مردم بشود.

وی تاکید کرد: درب مساجد از ظهر تا پس از اقامه نماز مغرب و عشا به روی مردم باز باشد و اقامه اذان صبح نیز همراه با صوت دل‌نشین از مناره‌های مساجد پخش شود.

همچنین حجت الاسلام حسن بابایی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز گفت: سپاه پاسداران در بین مردم ایران عزیز بود اما پس‌ از آن که دولت آمریکا این سازمان مردمی و انقلابی  را تروریستی نامید در بین قلب‌های ملت قدرشناس ایران و ملت‌های آزاده غرب آسیا عزیزتر شد.