یکی از وظایف مهم شوراها مشارکت مردم تحت عنوان شورایارها است

2019-05-01
99 بازدید

یکی از وظایف مهم شوراها مشارکت مردم تحت عنوان شورایارها است به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان؛ نرگس السادات موسوی  در جلسه علنی شورای شهر شاهین‌شهر ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی شوراها و همچنین روز معلم و کارگر اظهار کرد: آرزو می‌کنم با همدلی، وحدت و انسجام بیشتری بتوانیم قدم‌های مؤثری برای شهر و […]

photo_۲۰۱۹-۰۴-۳۰_۲۳-۵۴-۵۸

یکی از وظایف مهم شوراها مشارکت مردم تحت عنوان شورایارها است

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان؛ نرگس السادات موسوی  در جلسه علنی شورای شهر شاهین‌شهر ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی شوراها و همچنین روز معلم و کارگر اظهار کرد: آرزو می‌کنم با همدلی، وحدت و انسجام بیشتری بتوانیم قدم‌های مؤثری برای شهر و شهروندان و شهرداری شاهین‌شهر برداریم.

وی با بیان اینکه شوراها نمایندگان مردم به شمار می‌روند و در اصل یک مجلس محلی محسوب می‌شود، افزود: وظیفه شوراها برنامه‌ریزی، هدایت و سیاست‌گذاری می‌باشد.

عضو شورای اسلامی شاهین‌شهر در ادامه تصریح کرد: طبیعتاً بعد از سیر این مراحل مهم‌ترین رکن نظارت است. نظارت شوراها بر مباحث شهری باید بیشتر شود، به‌خصوص پروژه‌هایی که مشخص و برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی آن بر اساس مشکلات مردم هست، با لحاظ نظارت شوراها این امر باعث می‌شود چشم‌اندازی که برای شهر در نظر گرفته‌ایم به آن دست یابیم.

وی یکی از وظایف مهم شوراها مشارکت مردم تحت عنوان شورایارها عنوان کرد و گفت: به جهت اینکه مسائل ریز و درشت شهر را بهتر بشناسیم و مطلع شویم و تهدیدات تبدیل به فرصت شود و بتوانیم خدمات در خوری به مردم ارائه نماییم تا با تشکیل این نهاد بتوانیم خدمات به مردم را هدفمند و مؤثرتر کنیم.