حامد زمانی ؛ چهره ی خوب هفته

2013-01-28
463 بازدید

منبع : افسران جنگ نرم نظرسنجی چهره خوب و چهره بد هفته به پایان رسید. «حامد زمانی» با ۳۷.۱ درصد در مقابل سه گزینه دیگر به عنوان چهره خوب هفته و «جمعی از فعالان اصلاح طلب» با ۵۰.۸ درصد در مقابل سه گزینه پیشنهادی دیگر به عنوان چهره بد هفته انتخاب شدند. نتایج هم اکنون […]

حامد زمانی

منبع : افسران جنگ نرم

نظرسنجی چهره خوب و چهره بد هفته به پایان رسید. «حامد زمانی» با ۳۷.۱ درصد در مقابل سه گزینه دیگر به عنوان چهره خوب هفته و «جمعی از فعالان اصلاح طلب» با ۵۰.۸ درصد در مقابل سه گزینه پیشنهادی دیگر به عنوان چهره بد هفته انتخاب شدند. نتایج هم اکنون در صفحه چهره خوب و بد قابل مشاهده می باشد. کاربران محترم می توانند پیشنهادهای خود برای چهره خوب و چهره بد هفته را در بخش پیشنهاد به مدیر اعلام نمایند.

چهره خوب هفته

کاربران افسران در طول هر هفته می توانند چهره خوب و بد هفته را از طریق قسمت «ارتباط با مدیر» پیشنهاد دهند که نهایتا از میان آنها نامزدهای چهره خوب و بد هفته معین می شود. گزینه های زیر به عنوان گزینه های نهایی چهره خوب هفته منتهی به روز ۳۰ دی ماه ۱۳۹۱ می باشند که کاربران افسران می توانند از بین آنها یک گزینه را که از نظر آنها شایسته این صفت می باشند انتخاب نمایند.

 

  • حامد زمانی
    ترانه پرواز با موضوع شهدای ترور و با یاد شهید مصطفی احمدی روشن توسط واحد موسیقی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب منتشر شد که خواننده و آهنگساز این اثر حامد زمانی است. از دیگر آثار این هنرمند جوان و متعهد کشورمان می توان به ترانه آرمیتا به یاد شهید رضایی نژاد، ترانه مکر شیطان برای مسلمانان میانمار و همه مستضعفین جهان، ترانه تحریم و قلاده های طلا نام برد.
    ۳۷.۱ ٪

    • محمد بیگلری پور
      محمد بیگلری پور رهبر ارکستر سمفونی صدا و سیما و هنرمندی متعهد، متدین و مردمی بود که پس از سال ها فعالیت در زمینه موسیقی و ساخت نواهای ماندگار هفته گذشته درگذشت. استاد بیگلری پور پس از پیروزی انقلاب تمام توان هنری، تجربه و دانش خود را در ترویج فرهنگ و ارزش های والای انقلاب اسلامی بکار برده و ۱۲۴۰ قطعه موسیقی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس اجرا کرد. این هنرمند فقید ساخت اولین سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران را با تلاش شبانه روزی خود در اسفند ۵۷ به پایان رساند و سمفونی انقلاب و سمفونی حضرت محمد (ص) از دیگر آثار ارزشمند ایشان است.
      ۱۲.۹ ٪

    • مردم انقلابی بحرین
      مردم انقلابی بحرین بیش از ۲۲ ماه است که با وجود خشونت های رژیم آل خلیفه در حمله به مردم، شکنجه و استفاده از گاز اشک آور و حتی منع برگزاری مراسم های مذهبی، دخالت های سرکوبگرانه خارجی، بیش از ۱۲۰ شهید و صدها مجروح، تعداد زیادی زندانی و سانسور مظلومیتشان در رسانه های جهان همچنان ثابت قدم بوده و به اعتراض های خود ادامه می دهند. انقلابیون مظلوم بحرینی جمعه هفته گذشته از نقاط مختلف کشور به سوی منامه حرکت کرده و بر ادامه اعتراض های خود تا سرنگونی آل خلیفه و تشکیل دولت منتخب مردمی تاکید کردند.
      ۲۹.۸

    • دولت سوریه
      با تلاش های دولت سوریه ۴۸ زائر ایرانی که در مسیر مرقد مطهر حضرت زینب سلام الله علیها توسط تروریست های مخالف ربوده شده بودند آزاد شده و به کشور بازگشتند. دولت سوریه با همکاری ایران و میانجی گری برخی از کشورهای منطقه زائران ایرانی را به ازای آزادی بیش از ۲۰۰۰ زندانی که در بین آن ها اتباع کشورهای دیگر از جمله ترکیه بودند آزاد کرده است.
      ۲۰.۲ ٪