پیام تشکر خانواده ی شادروان احمدرضا فیروزفر از مردم

2019-04-07
176 بازدید

‍ به نام حق سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند 🔸حال که دیباچه تقدیر در سال جدید برای ما غمی بزرگ و سترگ نوشت و مصلحت پروردگار بر پرکشیدن روح بلند پدر بزرگوار و خیرمان قرار گرفت، چاره ای جز تسلیم و رضا در برابر اراده حضرت حق و […]

photo_2019-04-07_14-55-41

‍ به نام حق

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
🔸حال که دیباچه تقدیر در سال جدید برای ما غمی بزرگ و سترگ نوشت و مصلحت پروردگار بر پرکشیدن روح بلند پدر بزرگوار و خیرمان قرار گرفت، چاره ای جز تسلیم و رضا در برابر اراده حضرت حق و دعا برای شادی روح آن فقیدسعید نداریم.
🔸و به راستی که چه عاشقانه لبخند رضایت بر لبانش نقش بست و با آرامش دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار معبودش شتافت .
🔸پدری مهربان و دلسوز که تمام عمر خود را در راه شادی ایتام و دستگیری از مستمندان و انجام امور عام المنفعه دیگر و وقف آن برای مردم گرانقدر شهر میمه نمود و در این راه از هیچ تلاش و ایثاری مضایقه نکرد، به یقین اجر و پاداش الهی برای ایشان محفوظ و إن شاء الله از رحمت و مغفرت و رضوان واسعه پروردگار متنعم خواهد بود و امید آنکه با مولایش امیرالمؤمنین علی(ع) محشور گردد.
🔸آنچه این غم سنگین را برای ما هموارتر و تحمل آن را بر قلب ما آسان تر ساخت، همراهی و همدردی مردم شریف و قدرشناس بخش میمه، شهرهای دور و نزدیک و دوستان و عزیزانمان در شهر تهران بود. حضور شما همراهان عزیز در کنار ما، همدردی و اظهار محبت بی دریغتان در مراسم تشییع، تدفین، ترحیم و در مجالس سومین و هفتمین روز درگذشت آن زنده یاد برای ما ارزشی غیرقابل جبران دارد.
تقدیر، تشکر و سپاسگزاری واژه های حقیری برای جبران زحمات شما عزیزان هستند، امید آنکه از سوی پروردگار همیشه در سلامت و شادی و بهروزی بوده و الطاف بی کران شما را در شادی هایتان پاسخگو باشیم.
🔸ضمنا از سرورانی که با ارسال تفت و تاج گل با ما ابراز همدردی فرمودند و هم چنین عزیزانی که هزینه چاپ بنر و پلا کارت را به مراکز خیریه در سطح شهر اهدا نموده و ثواب آن را به روح «مرحوم مغفور شادروان حاج احمدرضا فیروزفر» و همسر مکرمه اش «مرحومه مغفوره حاجیه خانم معصومه مسافری» اهدا نمودند ممنون و سپاسگزاریم. اجرکم عندالله.

چه خوش باشد در این دنیای فانی
به خوشنامی نمودن زندگانی
که بعد از ما بسی گردش کند چرخ
نماند جز نکونامی نشانی

از طرف فرزندان داغدار، خانواده های فیروزفر ، مسافری و کلیه فامیل های وابسته