بیشترین ترددها اصفهان – کاشان، اصفهان – میمه و اصفهان – شهرضا

2019-03-22
125 بازدید

اصفهان – ایرنا – جانشین پلیس راه استان اصفهان گفت : در نخستین روزهای تعطیلات نوروزی تا یکم فروردین، بیشترین تردد خودروها در محورهای اصفهان – کاشان، اصفهان – میمه و اصفهان – شهرضا – آباده بوده است. سرهنگ اصغر زارع روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز از سمت تهران به […]

n83144023-72734035

اصفهان – ایرنا – جانشین پلیس راه استان اصفهان گفت : در نخستین روزهای تعطیلات نوروزی تا یکم فروردین، بیشترین تردد خودروها در محورهای اصفهان – کاشان، اصفهان – میمه و اصفهان – شهرضا – آباده بوده است.

سرهنگ اصغر زارع روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز از سمت تهران به اصفهان بیشتر ترددها بصورت ورودی و از اصفهان به سمت جنوب، بصورت خروجی بود.
وی با بیان اینکه امروز فقط در ساعت بامدادی یعنی حدود ۱ بامداد یک تصادف در شهرستان خورو بیابانک بین پراید و اتوبوس منجر به فوت ۲ نفر شد، اظهار داشت: غیر از این تصادف، مورد خاص دیگری منجر به فوت در استان اصفهان نداشتیم.
زارع با اشاره به اینکه مشکلی نیز از نظر وضعیت جوی در جاده های استان اصفهان وجود ندارد، اضافه کرد: امروز، ترافیک پایدار، آرام و منظمی در محورهای استان داشتیم.
وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند تا امروز اول فروردین ، هفت نفر در حوادث رانندگی در استان اصفهان کشته شدند، تصریح کرد: بیشترین تصادفات در محورهای شرقی اصفهان رخ داده است.
جانشین پلیس راه استان اصفهان گفت: عجله و خواب آلودگی بیشترین عامل تصادف ها در جاده های استان بوده است.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
واژگونی خودرو یکی از چالشهای اساسی و دنباله دار محورهای کویری ایران سالانه میلیارد ریال به اقتصاد ملی و جامعه خسارت وارد می کند.