رضایت‌مندی ۸۷ درصدی مردم شاهین‌شهر و میمه از نیروی انتظامی

2019-03-12
103 بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: مردم این شهرستان در تأمین امنیت عمومی رضایت‌مندی ۸۷ درصدی از نیروی انتظامی را اعلام کردند. به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حسین بساطی امروز در نشست خبری با خبرنگاران در شاهین‌شهر اظهار کرد: مردم این شهرستان در تأمین امنیت عمومی رضایت‌مندی ۸۷ درصدی از نیروی انتظامی را […]

۱۳۹۷۱۲۲۱۰۰۰۵۱۳_Test_PhotoN

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: مردم این شهرستان در تأمین امنیت عمومی رضایت‌مندی ۸۷ درصدی از نیروی انتظامی را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حسین بساطی امروز در نشست خبری با خبرنگاران در شاهین‌شهر اظهار کرد: مردم این شهرستان در تأمین امنیت عمومی رضایت‌مندی ۸۷ درصدی از نیروی انتظامی را در یازده ماهه امسال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: این موفقیت در حالی بیشتر از مدت مشابه پارسال است که نیروهای پلیس تلاش مضاعف داشتند و علاوه بر بهره‌مندی از تجهیزات موردنیاز جدید و روزآمد، طرح‌های متعددی را در تمامی بخش‌ها اجرا کردند.

وی به بیش از ۷۷ هزار تماس مردمی با سامانه‌های تلفنی پلیس اشاره و خاطرنشان کرد: کارکنان این فرماندهی در ۱۱ ماهه امسال موفق شدند، جرائم را ۶۰ درصد بیشتر، دستگیری سارقان ۹۰ درصد، کشف سرقت ۲۸ درصد، کشف مواد مخدر۵۷ درصد و دستگیری فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر ۲۴ درصد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهند.

بساطی از افزایش ۲۳۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری ۴۹درصدی  معتادان خبر داد که این طرح در ایام نوروز ۹۸ نیز باقدرت ادامه خواهد یافت و دستگیری معتادان سارق نیز ادامه خواهد یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان این‌که ۸۵ درصد مردم این شهرستان از فضای مجازی استفاده می‌کنند، اظهار داشت: ۸۳ درصد پرونده تشکیل‌شده در حوزه فتا به کلاه‌برداری‌های مالی و خریدهای اینترنتی اختصاص داشته است.

وی بیان کرد: تصادفات درون‌شهری ۵۰  و برون‌شهری ۲درصد نسبت به پارسال کاهش‌یافته و بیشترین تصادفات در ساعات ۱۱تا۱۴ و ۱۷ تا۲۰ بوده است.

بساطی بر برخورد باکسانی که در چهارشنبه آخر سال هنجارشکنی کنند تأکید کرد و از همکاری والدین و فرهنگیان در کاهش حوادث چهارشنبه پایانی پارسال قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به  شهروندان توصیه کرد: پیش از سفر و دیدوبازدیدهای فامیلی، وجوه نقدی و زیورآلات خود را در تعطیلات نوروز بجای منازل در صندوق‌های امانات بانک‌ها نگه‌داری کنند.