طرح آموزشی یک ساعت با محیط بان در مدارس بخش میمه

2019-03-07
72 بازدید

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، طرح آموزشی یک ساعت با محیط بان در مدارس بخش میمه با توجه به مجاورت روستا با پناهگاه حیات وحش موته و به منظور ایجاد حس مسئولیت، عشق به طبیعت و تسهیل امر حفاظت در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد. در این برنامه آموزش هایی همچون آشنایی با شغل شریف محیط […]

اصفهان-+محیط+زیست

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، طرح آموزشی یک ساعت با محیط بان در مدارس بخش میمه با توجه به مجاورت روستا با پناهگاه حیات وحش موته و به منظور ایجاد حس مسئولیت، عشق به طبیعت و تسهیل امر حفاظت در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این برنامه آموزش هایی همچون آشنایی با شغل شریف محیط بانی، ارائه نکات جالب توجه در خصوص تنوع زیستی منطقه، معرفی گونه های شاخص (فون و فلور) منطقه با توجه به وضعیت حفاظتی موجود، آشنایی با پرنده نگری، آموزش شناسایی پرندگان و همچنین معرفی عادات رفتاری جذاب آنها با استفاده از کلیپ و تصاویر برای دانش آموزان ارائه شد.

گفتنی است؛ پناهگاه حیات وحش موته از جمله مهم ترین مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان است و آهوی ایرانی از گونه های شاخص و حائز اهمیت این منطقه محسوب می شود.