طرح فوریتی برای برگزاری همه پرسی درباره یارانه، حقوق مدیران و بنزین

2019-03-02
220 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه طرح فوریتی برای همه پرسی سه موضوع در دستور کار نمایندگان قرار دارد، گفت: موضوع هر ایرانی یک لیتر بنزین، پرداخت یارانه نقدی ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان بجای دلار ۴۲۰۰ از بابت ۱۴ میلیارد […]

۱۰۰۰۳۴

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه طرح فوریتی برای همه پرسی سه موضوع در دستور کار نمایندگان قرار دارد، گفت: موضوع هر ایرانی یک لیتر بنزین، پرداخت یارانه نقدی ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان بجای دلار ۴۲۰۰ از بابت ۱۴ میلیارد دلار کالاهای اساسی و تعیین سقف هفت میلیون تومان برای حقوق مدیران از محورهای این طرح است.

وی با بیان اینکه امروز باید به فکر مشکلات اصلی مردم باشیم، افزود: موضوعات ذکر شده از مطالبات اصلی مردم است و ما باید بجای مسائل حاشیه ای به فکر حل مشکلات مردم باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: اگر قرار است همه پرسی انجام شود باید در راستای  حل  مشکلات مردم باشد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه این طرح امروز شنبه در صحن مجلس تهیه شده و در حال جمع آوری امضاء برای آن هستیم، تصریح کرد: برای تصویب این طرح در مجلس باید دوسوم کل نمایندگان یعنی ۱۹۴ نماینده رای مثبت بدهند.