میمه سردترین نقطه ی استان اصفهان

2019-02-26
90 بازدید

میمه سردترین نقطه ی استان اصفهان رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار بر روی استان از روز سه شنبه است، اظهار کرد: این سامانه تا آخر هفته بر روی استان اصفهان فعالیت خواهد داشت. وی افزود: بر این اساس برای امروز افزایش ابر، گاهی […]

download (1)

میمه سردترین نقطه ی استان اصفهان

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار بر روی استان از روز سه شنبه است، اظهار کرد: این سامانه تا آخر هفته بر روی استان اصفهان فعالیت خواهد داشت.

وی افزود: بر این اساس برای امروز افزایش ابر، گاهی وزش باد و در مناطق غربی احتمال بارش در آخر وقت پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه فردا در اکثر مناطق استان آسمان ابری همراه با وزش باد شدید و گاهی تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش در مناطق غربی و جنوبی بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه از روز پنجشنبه از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود اضافه کرد: اما برای روز جمعه بارش‌ها به صورت باران و برف تقویت می‌شود.

کریمیان در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز اظهار کرد: میانگین دمای هوای استان اصفهان در این بازه زمانی بین چهار تا شش درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده و در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۱ و چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است ادامه داد: در این بازه زمانی چوپانان با دمای هوای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و میمه با دمای منفی چهار درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.