” فربه ” شدن شهرداری ها و ناتوانی در پرداخت حقوق

2019-02-12
69 بازدید

” فربه ” شدن شهرداری ها و ناتوانی در پرداخت حقوق بهمن اورانی – روزنامه نگار 🔸ناتوانی شهرداری ها در تامین هزینه های جاری و در مواردی پرداخت حقوق کارکنان در دو سال اخیر فراگیر شده است ، اگرچه این بی بضاعتی علل و عوامل متعددی دارد اما با خوش بینانه ترین تعبیر ، نمی […]

photo_2016-10-20_07-22-367

” فربه ” شدن شهرداری ها و ناتوانی در پرداخت حقوق
بهمن اورانی – روزنامه نگار

🔸ناتوانی شهرداری ها در تامین هزینه های جاری و در مواردی پرداخت حقوق کارکنان در دو سال اخیر فراگیر شده است ، اگرچه این بی بضاعتی علل و عوامل متعددی دارد اما با خوش بینانه ترین تعبیر ، نمی توان بی تدبیری شهرداران و شوراهای شهر دوره های قبل را در جذب افسارگسیخته ی نیروی انسانی ، نادیده گرفت . آنان بدون اندیشه به عواقب تصمیمات خود با بکارگیری حداکثری خویشاوندان خود ، شهرداری ها را به خاک نشاندند . در اینجا یک نمونه مقایسه ای  آن را مرور می کنیم .

چرا …..؟!!
شهرداری یزد
🔸 شهرداری یزد در حال حاضر دارای درجه ۱۱ می باشد ۶۰۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش خدمات شهری دارد ، با همکاری چهار منطقه، یک ناحیه ویژه تاریخی و ۱۰ سازمان فعالیت می نماید. این شهرداری ۵۶۷ نفر پرسنل دارد که از این تعداد، ۲۱۵ نفر کارمند و بالغ بر ۲۳۰ نفر کارگر هستند.

شهرداری شاهین شهر
🔸 شهرداری شاهین شهر در حال حاضر دارای درجه ۹ می باشد ، ۱۷۹ هزار نفر جمعیت تحت پوشش خدمات شهری دارد، و با همکاری دو ناحیه و چهار سازمان فعالیت می نماید .
این شهرداری بیش از ۱۵۰۰ نفر پرسنل دارد که از این تعداد ۵۰ نفر کارمند و بالغ بر ۱۴۰۰ نفر کارگر هستند .