پرسپولیس ، استقلال را به صدر آورد.

2013-01-25
137 بازدید

عبدالرضا شیبانی: گرچه  در” توپ بازی ” شهرآورد ۷۶ ، بقول جلالی ، فوتبال ایران تحقیر شد ،  اما ژنرال استقلالی ها شاگردانش را برای قهرمانی در لیگ برتر به خط کرد. امیر می دانست از این بازی چه می خواهد و چگونه باید از پلکان رقیب دیرینه ی خود صدر جدول را از تراکتورسازان که چند […]

عبدالرضا شیبانی:

1

گرچه  در” توپ بازی ” شهرآورد ۷۶ ، بقول جلالی ، فوتبال ایران تحقیر شد ،

DSC06990

 اما ژنرال استقلالی ها شاگردانش را برای قهرمانی در لیگ برتر به خط کرد. امیر می دانست از این بازی چه می خواهد و چگونه باید از پلکان رقیب دیرینه ی خود صدر جدول را از تراکتورسازان که چند هفته ای است به صدر نشینی های چند ساعته دل بسته اند باز پس گیرد. گرچه استقلال در رتبه ی نخست و پرسپولیس در خانه ی یازدهم جدول جای گرفته اند ،

DSC06987

 اما فاصله ی تیم ها آنقدر زیاد نیست که گل محمدی و سرخپوشان محبوب پایتخت که در همه ی نظرسنجی ها گوی سبقت را از آسمانی پوشان استقلال ربوده اند ، از رسیدن به مقام قهرمانی لیگ برتر کاملا ناامید باشند.

DSC06995

بویژه حاشیه هایی که با آمدن سوپر ستاره ی استقلالی ها ، فرهاد مجیدی ، برای استقلال ایجاد می شود می تواند مدعی اصلی قهرمانی این دوره ی لیگ را در بحران آرامش پس از طوفان دربی ، گرفتار کند.

DSC07002

DSC07001

سکونشینان طرفدار استقلال و لیدرهای خط دهنده ی آنان باید همواره بخاطر داشته باشند که در فصل گذشته و در حساس ترین روزهایی که استقلال نیازمند حضور روحی – روانی مجیدی بود او به بهانه ی دخترش عطای استقلال را به لقایش بخشید و راهی دوبی شد.

DSC07010

در هر صورت قهرمانی زمانی در سوت خود دمید که به نظر می رسید استقلال و پیروزی از کسب نتیجه ی مساوی راضی به نظر می رسند و ترجیح می دهند بدون دغدغه های دربی به فکر بازیهای پایانی خود در لیگ برتر باشند.