افتتاح باند دوم جاده جوشقان قالی ــ میمه

2019-02-07
130 بازدید

تصویر آرشیوی است به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌اله غلامی  عصر چهار شنبه در حاشیه آیین افتتاح ضمن اشاره به بازدیدهای قبلی و سفر وزیر به کاشان به خبرنگاران اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی به مشارکت خیران در پروژه‌های این وزارت‌خانه تأکید داشته تا شرایط برای مشارکت خیران در این حوزه به‌سهولت انجام شود. معاون […]

photo_2017-11-07_21-08-24

تصویر آرشیوی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌اله غلامی  عصر چهار شنبه در حاشیه آیین افتتاح ضمن اشاره به بازدیدهای قبلی و سفر وزیر به کاشان به خبرنگاران اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی به مشارکت خیران در پروژه‌های این وزارت‌خانه تأکید داشته تا شرایط برای مشارکت خیران در این حوزه به‌سهولت انجام شود.

معاون عمرانی با یادآوری مغفول ماندن حضور خیران در پروژه‌های وزارت راه افزود: حضور خیران در این حوزه کم‌رنگ دیده می‌شود به‌نحوی که این پروژه چهارمین پروژه حوزه وزارت راه بوده که با مشارکت خیرین در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ضمن اشاره به پروژه‌های خیرساز حوزه وزارت راه ابراز داشت: نخستین پروژه جاده کاشان به قمصر، محور مواصلاتی رامشهر به ابرکوه دومین پروژه، سومین پروژه دهق به میمه و چهارمین پروژه نیز جوشقان به میمه بوده که امروز به بهره‌برداری رسید.

غلامی با بیان اینکه امید می‌رود با حضور خیران در حوزه مسکن و مدرسه حضور پررنگی در حوزه جاده‌سازی داشته باشند، گفت: با حضور پررنگ خیران و مشارکت در دوبانده کردن جاده‌ها می‌توان از بروز تصادفات و مرگ‌ومیر ناشی از این حوادث تا حدود زیادی بکاهیم.

باند دوم جاده جوشقان به میمه  به‌طول ۱۲ کیلومتر و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و همکاری شهرداری جوشقان، خیرین و اداره راهداری با حضور معاون عمرانی استاندار و نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه کاشان به بهره‌برداری رسید.