استانداراصفهان : اتاق ویژه ی توسعه بخش میمه ایجاد می‌شود

2019-01-31
66 بازدید

استانداراصفهان: اتاق ویژه توسعه میمه ایجاد می‌شود استانداراصفهان گفت: اتاق ویژه توسعه بخش میمه باهدف شناسایی، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های اشتغال آفرین، عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه ایجاد می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، عباس رضایی ظهر امروز در جمع مردم میمه اظهار کرد: اتاق ویژه توسعه بخش میمه باهدف شناسایی، […]

۱۳۹۷۱۱۱۱۰۰۰۴۵۳_Test_PhotoH
استانداراصفهان:
اتاق ویژه توسعه میمه ایجاد می‌شود
استانداراصفهان گفت: اتاق ویژه توسعه بخش میمه باهدف شناسایی، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های اشتغال آفرین، عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، عباس رضایی ظهر امروز در جمع مردم میمه اظهار کرد: اتاق ویژه توسعه بخش میمه باهدف شناسایی، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های اشتغال آفرین، عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه ایجاد می‌شود.

استاندار اصفهان افزود: فرماندار این شهرستان تا یک ماه دیگر طرح‌های ارائه شده در این اتاق را جمع‌بندی و در جلسات اختصاصی معاونت اقتصادی استانداری اصفهان مطرح کند؛ استفاده از توانمندی‌های مردم و بخش خصوصی در کنار اعتبارات دولتی، می‌تواند به سرعت بخش میمه را در مسیر توسعه قرار دهد.

رضایی از مسؤولان این استان خواست با تسهیل مقررات و رفع موانع دست و پاگیر، به توسعه بخش میمه کمک کنند و یادآور شد: این بخش سرمایه‌گذاران توانمندی در تهران دارند که لازم است با دعوت از این کارآفرینان، زمینه سرمایه‌گذاری را در بخش میمه فراهم کنند.

وی به فشارهای اقتصادی آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد که ملت ایران جواب این دشمنی‌ها را با راهپیمایی‌های باشکوه خود در ۲۲ بهمن خواهند داد.

به گزارش فارس، استاندار اصفهان که با درخواست مردم بخش میمه به این بخش شمالی استان اصفهان سفر کرده است، در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ ۱۲۶ شهید بخش میمه، با نثار گل ادای احترام کرد.

عباس رضایی در سفر به بخش میمه سینما فرهنگ این شهر را افتتاح کرد، این سینما با ۱۱۰ صندلی  و حدود یک میلیارد تومان اعتبار شهردار و بخش خصوصی  بهره‌برداری شده است، وی همچنین از یک واحد گلخانه و معدن طلای موته در این بخش  بازدید کرد.