بیست و یکمین نشست انجمن ادبی وصال برگزار شد + تصاویر

2019-01-28
130 بازدید

بیست و یکمین نشست انجمن ادبی وصال برگزار شد بیست و یکمین نشست انجمن ادبی وصال با حضور گرم و صمیمانه ی شعرا و ادب دوستان بخش میمه و میهمانانی از شهر دهق در حال و هوای ایام فاطمیه و در آستانه ی دهه ی فجر در موزه ی مردم شناسی برگزار گردید . این […]

بیست و یکمین نشست انجمن ادبی وصال برگزار شد

بیست و یکمین نشست انجمن ادبی وصال با حضور گرم و صمیمانه ی شعرا و ادب دوستان بخش میمه و میهمانانی از شهر دهق در حال و هوای ایام فاطمیه و در آستانه ی دهه ی فجر در موزه ی مردم شناسی برگزار گردید . این محفل ادبی با تلاوت قرآن توسط آقای سهراب مقصودی آغاز شد و سپس آقای مرتضی اسفندی در خصوص جعل انتساب اشعاری از شعرا به دیوان شعرای بزرگ از معاصرین و متاخرین در فضای مجازی سخن گفت و تاکید کرد که باید با احتیاط بیشتر و دقت در این انتساب ها از ادامه ی این روند جلوگیری کرد . پس از این مقدمه ، شعرا و ادب دوستان به ترتیب زیر به قرائت اشعار خود یا شعرای بنام کشور پرداختند :
دکتر اسدالله گرانمایه ، حاج فرهاد زاهدیان ، علی هاشمپور ، عباسعلی ایراندوست ، خسرو مقصودی ، امیررضا یونسپور ، سلطانی ، علی جمالی ، محمود زاهدی ، مهدی سلیمی ، عبدالرضا شیبانی ، مصطفی عبدیان ( نوای نی ) ، فرزاد وطنخواه آواز و ستار علی عسگری از شهر دهق با اجرای ترانه ای از حسین قوامی با غزلی از رهی معیری .
در حاشیه ی بیست و یکمین نشست انجمن ادبی وصال :
دکتر اسدالله گرانمایه پس از اجرای موسیقی و آواز ، طی سخنانی به تجلیل از کارهای زیبای هنری ارائه شده در انجمن پرداخت و تاکید کرد که این نواها و صداهای زیبا و موزون و دلنشین خستگی های مختلف انسان را زایل می کند .
رحمت الله راعی موزه دار شهر دهق ضمن اظهار خوشوقتی از حضور در این جمع گرم و صمیمی پیشنهاد کرد که در آینده جلسات مشترکی بین انجمن ادبی میمه و دهق در هر دوشهر برگزار شود .
مهندس رضا فخرالدین از استمرار منظم و ماهیانه نشستهای انجمن تجلیل کرد و حضور مهمانانی از نقاط مختلف و ارائه ی کارهای هنری را عامل پویایی و رشد این محفل ادبی دانست .
آقای ناصر مالیان و سرکار خانم نرگس آقاصی کار تصویر و صدابرداری از بیست و یکمین محفل ادبی وصال را بر عهده داشتند .
مقرر شد بیست و دومین محفل ادبی وصال ، پنجشنبه دوم اسفندماه ۹۷ و از ساعت ۲۰ در موزه ی مردم شناسی میمه برگزار گردد .

IMG_8494 IMG_8496 IMG_8497 IMG_8498 IMG_8500 IMG_8502 IMG_8503 IMG_8505 IMG_8506 IMG_8508 IMG_8511 IMG_8513IMG_8516