مشکلات و درخواستهای کشاورزان میمه در دیدار عمومی فرماندار

2019-01-24
103 بازدید

‍ مشکلات و درخواستهای کشاورزان میمه در دیدار عمومی فرماندار مطرح شد 🔸امروز (۹۷/۱۱/۳ ) دیدار عمومی فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با کشاورزان و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد . در این دیدار عمومی که بیش از ۳ ساعت بطول انجامید حسین شهبازی نماینده ی شورای کشاورزی و عضو هیئت مدیره ی […]

photo_2019-01-24_08-08-30

‍ مشکلات و درخواستهای کشاورزان میمه در دیدار عمومی فرماندار مطرح شد

🔸امروز (۹۷/۱۱/۳ ) دیدار عمومی فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با کشاورزان و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد .
در این دیدار عمومی که بیش از ۳ ساعت بطول انجامید حسین شهبازی نماینده ی شورای کشاورزی و عضو هیئت مدیره ی شرکت گلستان میمه مشکلات و درخواستهای کشاورزان این شهر را به اطلاع مهندس بصیری فرماندار شهرستان رساند . وی با توجه به اینکه قنات جهانی مزدآباد میمه سفره های آبدهی قناتهای پایین دستِ وزوان و روستاهای زیادآباد و ونداده و ازان و خسروآباد را نیزتغذیه می کند خواستار تامین اعتبار جهت تخلیه ی میله های پرشده ی این قنات و لای روبی آن شد .
🔸عضو شورای کشاورزی میمه همچنین توسعه ، رسوب زدایی و لای روبی آبخوان های شمال میمه که نقش بسزایی در تامین آب قنوات دارد را خواستار شد و خاطرنشان کرد که با توسعه ی و لای روبی آبخوان های موصوف ، کشاورزان می توانند زیان های ناشی از خشکسالی را به حداقل برسانند .
🔸 تامین اعتبار جهت ایزوله کردن استخر مجاور قنات مزدآباد و جلوگیری از تبخیر و هدر رفت آب یکی دیگر از خواسته های کشاورزان میمه بود که انجام آن می تواند تغییر و تحول گسترده ای در کشاورزی بخش میمه ایجاد نموده و کشاورزی کارآفرین و درآمدزا را جایگزین کشاورزی سنتی و غیر اقتصادی فعلی نماید .
🔸در این دیدار که مهندس رستمی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان و مسئولین و کارکنان این اداره نیز حضور داشتند بر تخصیص اعتبار برای لای روبی قنات مزد آباد و مطالعه و بررسی ایزوله کردن استخر این قنات پس از بازدید میدانی ، تاکید گردید