خانواده هایی هستند که چندین ماه است نتوانسته اند گوشت بخرند

2019-01-18
90 بازدید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: خانواده هایی هستند که چندین ماه نتوانسته اند گوشت خریداری کنند و این ها از مشکلات مهم و اساسی مردم هستند حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در رابطه با اینکه عده ای ارزانی های جامعه را نمی […]

۲۰۱۸۱۰۱۰۵۲۲۲۷۶۰۴۷۴

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: خانواده هایی هستند که چندین ماه نتوانسته اند گوشت خریداری کنند و این ها از مشکلات مهم و اساسی مردم هستند

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در رابطه با اینکه عده ای ارزانی های جامعه را نمی بینند و فقط صحبت از گرانی می کنند،گفت: اگر رئیس جمهور بخواهند وضع واقعی که در جامعه وجود دارد را نظاره کنند همین بس که مردم از وضع موجود اقتصادی بسیار نگران هستند.

وی در ادامه افزود: در سفری که چند روز پیش به شهرستان یزد داشتم و صحبت های مردم را در یکی از مساجد این شهر گوش می کردم؛ حرف هایشان بیانگر این بود که بسیار ناراحت و نگران آینده اقتصادی خود هستند.

نماینده مردم شاهین شهر با بیان اینکه دولت باید جلوی قاچاق دام را بگیرد، تصریح کرد: از یک طرف دام کشور در حال قاچاق است و از طرف دیگر دولت گوشت یخ زده وارد می کند. این گونه رفتارهای متناقض است که اعتماد مردم را به دولت تضعیف می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به شرایط سخت رفاهی برخی از اقشار جامعه اشاره و تاکید کرد: مردم با پوست و گوشت خود گرانی  را لمس می کنند و این روزها حتی نمی توانند اقلام اساسی و روزانه خود را خریداری کنند.

حاجی دلیگانی در ادامه همین مبحث تصریح کرد: خانواده هایی هستند که چندین ماه است نتوانسته اند گوشت بخرند و این ها از مشکلات مهم و اساسی مردم است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت ۱۴ میلیارد دلار را برای کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است که باید این بودجه در بهتر کردن زندگی مردم نمود پیدا کند./