میمه ، سردترین نقطه ی استان اصفهان

2019-01-16
216 بازدید

میمه ، سردترین نقطه ی استان اصفهان رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار از بعدازظهر امروز بر روی آسمان استان است که بر این اساس در اکثر نقاط استان افزایش ابر و به تدریج بارش برف و باران از مناطق جنوب استان آغاز خواهد شد. وی با بیان […]

IMG_8189

میمه ، سردترین نقطه ی استان اصفهان

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار از بعدازظهر امروز بر روی آسمان استان است که بر این اساس در اکثر نقاط استان افزایش ابر و به تدریج بارش برف و باران از مناطق جنوب استان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه از روز پنجشنبه در اکثر نقاط استان بارش برف و باران، گاهی وزش باد شدید، طوفان لحظه‌ای و در مناطق غربی و جنوبی کولاک برف پیش بینی می‌شود، افزود: بر این اساس با نفوذ توده هوای سرد و ماندگاری آن، صبح روز جمعه میانگین دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد و ماندگاری هوای سرد تا اوایل هفته بر روی استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان  در خصوص وضعیت دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا دو تا چهار درجه  افزایش می‌یابد. بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به سه  درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

 کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی چوپانان با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و میمه با دمای هوای  یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.