استاندار اصفهان از ظرفیت‌های “میمه” بازدید می‌کند

2019-01-08
65 بازدید

استاندار اصفهان از ظرفیت‌های “میمه” بازدید می‌کند نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه از سفر استاندار اصفهان و مدیران کل دستگاه‌های مختلف به میمه برای بررسی مسائل این بخش خبر داد. حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهانبا اشاره به دعوت از استاندار اصفهان برای حضور در بخش میمه و بررسی مسائل […]

۱۳۹۷۱۰۰۸۰۸۵۸۳۰۴۶۹۱۶۲۴۶۳۱۴

استاندار اصفهان از ظرفیت‌های “میمه” بازدید می‌کند

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه از سفر استاندار اصفهان و مدیران کل دستگاه‌های مختلف به میمه برای بررسی مسائل این بخش خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهانبا اشاره به دعوت از استاندار اصفهان برای حضور در بخش میمه و بررسی مسائل این بخش از نزدیک، اظهار داشت: بنا به دعوتی که انجام شد بازدید آقای رضایی استاندار اصفهان از بخش میمه، روز یکشنبه آینده، ۲۳ دی ماه دی ماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که این سفر بتواند شروعی برای رو به تعالی رفتن بخشی که در دروازه ورودی استان اصفهان هست باشد.

نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت‌های بخش میمه اشاره کرد و گفت: بخش میمه ظرفیت‌های بالقوه بسیاری دارد که تاکنون بالفعل و شکوفا نشده است، از جمله نیروهای انسانی فرهیخته که در جای جای این بخش، هم در شهرهای وزوان، میمه، لای بید و هم در روستاهای موته، حسن رباط، ازان، زیادآباد، ونداده، خسرو آباد و سعید آباد و دیگر نقاط جمعیتی این بخش حضور دارند.

وی با بیان اینکه این بخش در حوزه گردشگری فرصت‌های خوبی دارد، افزود: دو قنات مزدآباد و وزوان که هر دو در یونسکو به ثبت رسیده و بسیار دیدنی هستند در این بخش قرار دارند، همچنین اثر طبیعی دره دوزخی و پارک وحش که تعداد زیادی از گونه‌های مختلف حیوانی در آن هست، همچنین معادنی مانند طلا  که در جای جای این بخش وجود دارند.

حاجی دلیگانی به قرار داشتن میمه در محورهای مهم شمال به جنوب و شرق به غرب اشاره کرد و گفت: از جمله ظرفیت‌های این بخش بین راهی بودن آن هست، راه مواصلاتی شمال به جنوب و شرق و به غرب فرصت‌های خوبی را برای این بخش فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم این سفر بتواند شرایطی را از بعد اشتغال فراهم کند که امروز از ضروری‌ترین مسائل در کشور از جمله این بخش است، امیدواریم بتوانیم بستر یک درآمد پایدار را برای جوانان و مردم منطقه فراهم کنیم.

نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق ایثارگری مردم میمه گفت: مردم بخش میمه در بعد ایثارگری پیشتاز هستند، از جمله شهید اقدامی کوچک ترین شهید حادثه تروریستی اهواز که شهریور امسال به شهادت رسید، اهل این شهرستان بود، همچنین مزار امامزادگان بسیاری در جای جای این بخش وجود دارد.

وی با بیان اینکه قرار است در سفر استاندار، مدیران کل و معاونان دستگاه‌های مختلف در این بخش حضور پیدا کنند، گفت: در بحث بودجه، مهمترین محوری که دنبالش هستیم، نگاه مسئولان استان و در راس آن نماینده عالی دولت است، این نگاه باید براساس واقعیات و ظرفیت‌های نهفته این بخش باشد یعنی اگر نگاه همراه با واقعیت و درستی شود خود به خود به دنبال آن اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.