فرماندار در دیدار با خانواده معظم شهیدان یاسینی

2019-01-06
118 بازدید

عزت و اقتدار  نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان و صبر و بردباری خانواده های معظم ایشان است   همزمان با سالروز شهادت سرلشگر خلبان شهید سید علیرضا یاسینی،فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر ، جانشین ، مسول عقیدتی سیاسی وجمعی از کارکنان پایگاه هوایی هشتم شکاری اصفهان با […]

عزت و اقتدار  نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان و صبر و بردباری خانواده های معظم ایشان است

 shyasini1

همزمان با سالروز شهادت سرلشگر خلبان شهید سید علیرضا یاسینی،فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر ، جانشین ، مسول عقیدتی سیاسی وجمعی از کارکنان پایگاه هوایی هشتم شکاری اصفهان با خانواده شهیدان والا مقام سید علیرضا و سیدرضا یاسینی دیدار کردند

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن تجلیل از رشادت‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس گفتهریک از این شهیدان نماد غیرت، استقامت و رشادتند و با شجاعت و ایثار خود سندی از عزت و اقتدار را در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی به یادگار گذاشته اند.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسولان نظام اسلامی است افزود:خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معظم آنها عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.فرماندار در ادامه گفت:ایستادگی و فداکاری رزمندگان اسلام و خانواده آنها درسی برای متجاوزان و قدرت های بزرگ بود که بدانند ملت ایران با سلاح ایمان و اراده خود در برابر دشمنان پیروز است.

لازم به ذکر است سید علیرضا یاسینی در سال ۱۳۳۰در شهرستان آبادان دیده به جهان گشود.این شهید بزرگوار در سال ۱۳۴۸ وارد دانشگاه خلبانی نیروی هوایی شد و برای گذراندن دوره تکمیلی به خارج از کشور عزیمت نمود.

شهید یاسینی با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از جمله خلبانانی بود که در عملیات ۱۴۰ فروندی در حمله به خاک عراق نقش مهمی ایفا نمود. وی درطول هشت سال دفاع مقدس نیز عهده دار مسئولیت‌های مهم بود. سرانجام این فرمانده شجاع در تاریخ۷۳/۱۰/۱۵ در یک سانحه هوایی به همرزمان شهیدش پیوست.