مدرسه شهید محمدطاها اقدامی در زادگاهش به دنبال حامی

2019-01-01
92 بازدید

مدیر آموزش‌ و پرورش میمه گفت: به دنبال جذب خیران یا موافقت یکی از بنیادهای خیریه هستیم تا یک واحد آموزشی ۶ کلاسه هم به نام شهید «محمدطاها اقدامی» کوچک‌ترین شهید حادثه تروریستی اهواز را در روستای ازان بخش میمه، زادگاه خانواده این شهید جلب کنیم. رضا روح‌الامین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در […]

DSC000301

مدیر آموزش‌ و پرورش میمه گفت: به دنبال جذب خیران یا موافقت یکی از بنیادهای خیریه هستیم تا یک واحد آموزشی ۶ کلاسه هم به نام شهید «محمدطاها اقدامی» کوچک‌ترین شهید حادثه تروریستی اهواز را در روستای ازان بخش میمه، زادگاه خانواده این شهید جلب کنیم.

رضا روح‌الامین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: دبیرستان نیک‌اندیش، یک از سه مدرسه خیرسازی است که با یک میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان این دبیرستان ۶ کلاسه را در مدت ۲ سال و در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۹۵ مترو زیربنای ۶۱۷ مترمربع ساخته است؛ اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ۱۰۰ میلیون تومان هزینه‌های تجهیز وسایل آموزشی و تکمیل تأسیسات این واحد تحصیلی را پرداخت کرده است.

مدیر آموزش و پرورش بخش میمه خاطرنشان کرد: بنیاد برکت دو مدرسه دیگر ۶ کلاسه را برای دانش‌آموزان نوبت ابتدایی در شهرهای میمه و وزوان در دست احداث دارد که سال آینده بهره‌برداری خواهند شد.

روح‌الامین ادامه داد: به دنبال جذب خیران یا موافقت یکی از بنیادهای خیریه هستیم تا یک واحد آموزشی ۶ کلاسه هم به نام شهید «محمدطاها اقدامی» کوچک‌ترین شهید حادثه تروریستی اهواز را در روستای ازان بخش میمه، زادگاه خانواده این شهید جلب کنیم.

وی یادآور شد که بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دوره‌های پیش‌دبستانی در ۳۳ مدرسه بخش میمه تحصیل می‌کنند که نیمی از این دانش آموزان در مدارس تخریبی هستند.

مدیر آموزش و پرورش بخش میمه هشدار داد: ادامه تحصیل بیش از ۱۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس در حال تخریب و فرسوده خطرات جانی را برای آینده‌سازان کشور در پی دارد.

وی اضافه کرد: اگر برای این مشکل تدبیری نکنیم، علاوه بر این‌که همواره باید نگران حادثه‌ای در مدارس این بخش باشیم، مهاجرت خانواده‌های دانش‌آموزان را از بخش میمه به شهرهای دیگر استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

به گزارش فارس، شهید محمدطاها اقدامی کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز در ۳۱ شهریور سال جاری بود که اصالتا متعلق به روستای ازان میمه است.