بیانیه ی موسوی در پی تعلیق عضویت فتحی از شورای شهر

2019-01-01
131 بازدید

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت: نه به طمع کسب کرسی شورا آمده‌ام و نه اینکه خوشحالم چنین اتفاقی برای شما برادر بزرگوار افتاده است بلکه بر حسب مأموریتی که بر عهده‌ام گذاشته‌اند این امر را پذیرفته‌ام. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا از اصفهان، نرگس السادات موسوی طی بیانیه‌ای خطاب به آقای علی فتحی عضو […]

IMG_6237
عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت: نه به طمع کسب کرسی شورا آمده‌ام و نه اینکه خوشحالم چنین اتفاقی برای شما برادر بزرگوار افتاده است بلکه بر حسب مأموریتی که بر عهده‌ام گذاشته‌اند این امر را پذیرفته‌ام.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا از اصفهان، نرگس السادات موسوی طی بیانیه‌ای خطاب به آقای علی فتحی عضو تعلیقی شورای شهر شاهین‌شهر جهت تنویر اذهان عمومی آورده است؛

بسم‌الله ِ الرحمن الرحیم

رب اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَ یسر لِی امری وَ احْلُلْ عُقْدَهً مِنْ لِسانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی

پروردگارا سینه‌‏ام را گشاده دار، و کار را بر من آسان کن، گره از زبانم بگشاى تا سخنم را درک کنند (۲۵ سوره مبارکه طه)

برادر ارجمند جناب آقای مهندس علی فتحی

عضو محترم سازمان نظامی مهندسی شهرستان شاهین‌شهر و میمه

با اهداء سلام و تحیات

احتراماً عطف به نامه شماره م/۱۷/۱۸۴۴ مورخ یکم دی‌ماه ۱۳۹۷ فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه و اعلام تعلیق جنابعالی از عضویت در شورای شهر شاهین‌شهر و به دنبال آن در راستای اجرای ماه ۷ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران و با توجه به ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی و دعوت از این خواهرتان به‌عنوان جانشین که تا اطلاع ثانوی و تا اعلام نتایج قانونی در جلسات شورا شرکت نمایم، لازم هست که در این برهه حساس و مهم چند نکته‌ای را به اطلاع جنابعالی و به‌خصوص عموم مردم فهیم شاهین‌شهر برسانم.

اولاً؛ بنده در خصوص وضعیت فعلی جنابعالی هیچ‌گونه نظری نداده و نخواهم داد و آرزو می‌کنم بی‌گناهی شما در پرونده مذکور در نزد مراجع ذیصلاح قانونی به اثبات برسد.

* ثانیاً؛ این خادم کوچک مردم، نه به طمع کسب کرسی شورا آمده‌ام و نه اینکه خوشحالم چنین اتفاقی برای شما برادر بزرگوار افتاده است بلکه برحسب وظیفه قانونی و مأموریتی که بر عهده‌ام گذاشته‌اند این امر را قبول کرده و همیشه تسلیم مشیت الهی هستم.

*ثالثاً؛ کسانی که بنده و خانواده‌ام را می‌شناسند به‌خوبی می‌دانند همیشه در برابر قانون تسلیم بوده و هستیم و اگر چنانچه قانون رأی بر عدم بی‌گناه شما برادر ارجمند صادر کند بنده وظیفه‌دارم در این مدت‌زمان، تا اعلام رسمی رأی دادگاه تمام تلاش خویش را در راه خدمت بی‌منت به مردم همیشه در صحنه، فهیم و آگاه شاهین‌شهر همچون گذشته، فارغ از هرگونه بازی‌های سیاسی و جناحی انجام دهم و به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهم عده‌ای برای پیشبرد اهداف حزبی و سیاسی خود بین اعضای شورای شهر، شهردار و کارکنان پرتلاش و زحمتکش شهرداری تفرقه ایجاد کنند و یا شورای شهر را به حاشیه ببرند.

*رابعاً؛ لازم است اضافه کنم به‌زودی طی بیانیه‌ای دیگر به برخی از حاشیه‌سازی‌های ایجاد شده توسط برخی از جریانات ، با تکیه بر مستندات قانونی بر حسب حقی که دارم پاسخ خواهم داد .

والسلام علی من اتبع الهدی

نرگس السادات موسوی

۱۰ دی ماه ۱۳۹۷

انتهای پیام/ج