حاجی عملیات فریب محسن رضایی را نپذیرفت

2018-12-31
63 بازدید

  حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه  در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارنظر اخیر محسن رضایی، مبنی براینکه عملیات کربلای ۴ برای فریب دشمن بود، اظهار داشت: مسئولان باید در نحوه نگارش تاریخ دقت کنند. وی ادامه داد: واقعیت این است که در جنگ عناصر نفوذی […]

 

۵۱۴۱۴۲_۱۱۰

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه  در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارنظر اخیر محسن رضایی، مبنی براینکه عملیات کربلای ۴ برای فریب دشمن بود، اظهار داشت: مسئولان باید در نحوه نگارش تاریخ دقت کنند.
وی ادامه داد: واقعیت این است که در جنگ عناصر نفوذی دشمن وجود داشت و نفوذی هایی چون منافقین اطلاعات را به دشمن می دادند اما اینکه بگوییم عملیات کربلای ۴ برای فریب دشمن بوده به هیچ وجه صحیح نیست.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: در خصوص عملیات کربلای ۴ سرمایه گذاری بسیار و برنامه ریزی های دقیقی انجام شده بود که متاسفانه دشمن اطلاعات این عملیات را به دست آورده بود که در زمان آغاز عملیات، از آمادگی برخوردار بود.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید براینکه نمی توان برای فریب دشمن آن همه شهید تقدیم کرد، خاظرنشان کرد: ما برای دفاع مقدس سرمایه گذاری کردیم و نهایتا هم پیروز شدیم این نوع تحریف ها نوعی احساس نگرانی برای سرمایه گذاران انقلاب را ایجاد کند.