صبحِ حادثه خیز محور اصفهان – میمه

2018-12-31
62 بازدید

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست اداره راهداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: ساعت ۶:۴۵ دقیقه در محور اصفهان-میمه، کیلومتر چهار محدوده پل شهید کاظمی دو دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه تریلر برخورد کردند. داریوش مرادی افزود: مسافران مینی‌بوس کارگران یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی مورچه‌خورت بودند. وی گفت: نیروهای امدادی و […]

۳۰۰۹۷۳۶_۸۳۲

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست اداره راهداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: ساعت ۶:۴۵ دقیقه در محور اصفهان-میمه، کیلومتر چهار محدوده پل شهید کاظمی دو دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه تریلر برخورد کردند.
داریوش مرادی افزود: مسافران مینی‌بوس کارگران یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی مورچه‌خورت بودند.
وی گفت: نیروهای امدادی و جاده‌ای کمتر از ۱۵ دقیقه در محل حاضر شدند و مصدومان این حادثه که ۲۲ تن بودند را به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل کردند.
به گفته وی در تصادف دیگر ساعت ۶:۳۰ صبح در اثر واژگونی نیسان در اتوبان معلم نزدیک پل گرگاب یک نفر مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شد.
رییس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر هم گفت: از ساعت ۷:۱۵ دقیقه فرایند پذیرش بیماران آغاز شد و فقط دو تن از مصدومان به اتاق عمل منتقل شدند و بقیه به‌صورت سرپایی در حال معاینه و درمان هستند.
دکتر بابک حقانی افزود:‌حال تمام بیماران مساعد است.