حاجی در مورد عدم ارائه ی لیست حقوق به سامانه تذکر داد  

2018-12-30
54 بازدید

به گزارش خبرنگار مهر، حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه  در جلسه علنی مجلس در تذکری، گفت: آقای انصاری معاون اداری و استخدامی رئیس جمهور چهارم دی ماه، اعلام کردند لیست حقوقی ۲۴۲ نفر از نمایندگان به این سازمان جهت قرار دادن در سامانه ارائه شده است. وی اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی باید سریعتر فهرست حقوق […]

۵c03c64121d07

به گزارش خبرنگار مهر، حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه  در جلسه علنی مجلس در تذکری، گفت: آقای انصاری معاون اداری و استخدامی رئیس جمهور چهارم دی ماه، اعلام کردند لیست حقوقی ۲۴۲ نفر از نمایندگان به این سازمان جهت قرار دادن در سامانه ارائه شده است.

وی اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی باید سریعتر فهرست حقوق باقی نمایندگان را نیز ارائه کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی اظهارداشت: دولت اعلام کرده اطلاعات حقوق و دستمزد سایر مدیران را نیز منتشر خواهد کرد. با توجه به اینکه حدود یک سال و دو ماه از مهلت قانونی اجرای سامانه شفافیت حقوق و دستمزد می گذرد، دولت سریعتر اطلاعات مربوطه را در سامانه قرار دهد.

در ادامه علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: دولت باید تا پایان سال ۹۶ این سامانه را تکمیل می کرد. ما هم تاکید می کنیم که این سامانه سریعتر تکمیل شود.