عدم ثبات مدیریتی عامل کاهش بودجه ی استان اصفهان

2018-12-29
70 بازدید

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: به علت عدم ثبات مدیریتی و پیگیری‌های ناکافی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان اعتبارات کل این استان در سال آینده نسبت به سال جاری، ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کاهش‌یافته است. نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی […]

۱۳۹۷۰۹۰۶۰۰۰۵۳۴_Test_PhotoH

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: به علت عدم ثبات مدیریتی و پیگیری‌های ناکافی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان اعتبارات کل این استان در سال آینده نسبت به سال جاری، ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کاهش‌یافته است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی از کارساز شدن اصفهان ستیزی تبلیغات دروغین کسانی که می‌گویند استان اصفهان استان برخورداری است انتقاد کرد و افزود: با کاهش طرح‌های استان اصفهان در پیوست یک بودجه، کل اعتبارات این استان برای سال آینده هزار و ۱۰۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده که نسبت به بودجه مصوب امسال ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کاهش‌ یافته است.

وی اضافه کرد: وقتی کل اعتبارات استان اصفهان را بررسی می‌کنیم به این نکته می‌رسیم که ردیف بودجه‌ای این استان از استان دیگری با جمعیت برابر استان اصفهان حدود ۳ پله پایین‌تر آمده است؛ درحالی‌که بودجه استان مشابه با جمعیت استان اصفهان، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.

 حاجی‌دلیگانی با بیان این‌که اعتبارات ویژه آب این استان نیز وضعیت مناسبی ندارد، اظهار داشت: در حالی‌که استان هم‌جوار اعتبارات ویژه تونل انتقال آب حوضه به حوضه بهشت‌آباد را دریافت می‌کند اما در پرداخت اعتبارات سامانه دوم انتقال آب به استان اصفهان چند سالی است که با تأخیر اعمال می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: از یک‌سو شاهد اختصاص اعتبارات خوبی به طرح انتقال آب بن–بروجن هستیم و از سوی دیگر به طرح انتقال آب سامانه دوم استان اصفهان که مورد نیاز ۵ میلیون جمعیت این استان است، برای سال آینده با شیوه نقد و نسیه محاسبه می‌شود.