۹ دی ماه، سومین انقلاب در انقلاب اسلامی ایران

2018-12-27
337 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: آنچه ۹ دی ماه را عظمت بخشید در واقع حضور هوشمندانه مردم در صحنه دفاع از ارزش‌های افریده شده در انقلاب بود. نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : مردم وقتی احساس خطر کردند به صحنه آمدند و پای […]

حاجی-دلیگانی-اقتصاد-مقاومتی-۲۴۰x160

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: آنچه ۹ دی ماه را عظمت بخشید در واقع حضور هوشمندانه مردم در صحنه دفاع از ارزش‌های افریده شده در انقلاب بود.
نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : مردم وقتی احساس خطر کردند به صحنه آمدند و پای جمهوریت و اسلامیت خود ایستادگی کردند؛ مردم حماسه ای افریدند که در نوع خود یک انقلاب سومی است.

وی افزود: بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، انقلاب دوم که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران بود و دشمنی نظام سلطه بیشتر برای مردم روشن شد.

حاجی دلیگانی عنوان کرد: مردم ایران در ۹ دیماه اقدامات خصمانه‌ای که با فرماندهی خارج از کشور و متاسفانه با مدیریت داخل کشور علیه تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب سازمان دهی شده بود را خنثی کرده و حماسه و انقلاب سومی را افریدند که در نوع خود از جهت هوشمندی مردم بسیار حائز اهمیت است.