فرماندار در پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت را تسلیت گفت

2018-12-25
55 بازدید

علیرضا بصیری فرماندار در پیامی درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور را تسلیت گفت انا لله و انا الیه راجعون ارتحال عالم دینی و روحانی مجاهدحضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی که از خدمتگزاران راستین انقلاب، نظام و مردم بودند بسی سنگین و خسارت بار است. این […]

ali rez basiricccccccccccccccc
علیرضا بصیری فرماندار در پیامی درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور را تسلیت گفت
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم دینی و روحانی مجاهدحضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی که از خدمتگزاران راستین انقلاب، نظام و مردم بودند بسی سنگین و خسارت بار است.

این عالم بزرگوار در طول حیات پربرکت خود علاوه بر تحصیل و تدریس علوم دینی و اجتهاد عالمانه در دوران فعالیت مفید خود در شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، دبیری شورای حل اختلاف قوا و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، منشاء خیر و برکت فراوان بودند و خدمات شایانی در راه تحقق اسلام،انقلاب و سربلندی نظام جمهوری اسلامی به انجام رساندند.

 

اینجانب این ضایعه غمناک را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)،مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ،مراجع بزرگوار،حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران اسلامی و بیت معظم و معزز ایشان و مردم شریف شهرستان شاهین شهر و میمه تسلیت عرض می نمایم. از درگاه ایزد متعال برای آن مجاهد نستوه علو درجات و برای بازماندگان محترم و معظم ایشان صبر و شکیبایی و طول عمر باعزت مسئلت دارم.