جلسه ی تجلیل از خادمین موکب حضرت ابوالفضل میمه برگزار شد

2018-12-16
135 بازدید

با حضور خادمین موکب حضرت ابوالفضل علیه السلام میمه در دفتر امام جمعه از نقش آنان در خدمت به  حماسه سازان راهپیمایی بی بدیل و میلیونی اربعین امسال تقدیر به عمل آمد . در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه ی بخش میمه ، افتخار خادمی زوار اباعبدالله الحسین را توفیقی دانست که ائمه ی اطهار […]

IMG_7673

با حضور خادمین موکب حضرت ابوالفضل علیه السلام میمه در دفتر امام جمعه از نقش آنان در خدمت به  حماسه سازان راهپیمایی بی بدیل و میلیونی اربعین امسال تقدیر به عمل آمد . در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه ی بخش میمه ، افتخار خادمی زوار اباعبدالله الحسین را توفیقی دانست که ائمه ی اطهار نیز به آن مبادرت داشته اند .
IMG_7670

حجت الاسلام طباطبایی بر این نکته تاکید کرد که تا عنایتی نباشد افراد توفیق خدمتگزاری به زائرین امام حسین علیه السلام را پیدا نمی کنند و خادمان برگزیدگانی هستند که با ایفای نقش مهم خدمتگزاری ، شیرینی این سفر معنوی را در ذائقه ی دلدادگان  زیارت کربلا مضاعف می کنند .

IMG_7672

در ادامه ی این جلسه اسد مسئول ستاد عتبات عالیات بخش میمه و اسفندی عضو شورای شهر و از خادمان موکب حضرت ابوالفضل علیه السلام گزارشی از حوزه های کاری خود ارائه کردند .
IMG_7675

بر اساس این گزارش  در قسمتی از جلسه از آقای رضا حیدریان مسئول موکب و کلیه ی خادمین موکب حضرت ابوالفضل از شهرهای میمه ، جوشقان ، وزوان و روستاهای ازان ، ونداده ، زیادآباد و …  با اهداء لوحِ تقدیر ، تجلیل  و در پایان از شرکت کنندگان در این مراسم ، به صرف شام پذیرایی به عمل آمد .

IMG_7679