برای انداختن لاریجانی ، تعدادی از امضاهای نمایندگان مجلس جعل شده است؟

2018-11-28
258 بازدید

برای انداختن لاریجانی ، تعدادی از امضاهای نمایندگان مجلس جعل شده است؟ مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، در توییتی تاکید کرده است: «آقایان سلیمی، اعزازی، نوری، پوربافرانی، کعبی، بدری، قاضی‌زاده، لارگانی و چند نماینده دیگر که اسمشان ذیل نامه موسوم به استیضاح رییس مجلس آمده کتبا اعلام کردند، چنین درخواستی […]

download

برای انداختن لاریجانی ، تعدادی از امضاهای نمایندگان مجلس جعل شده است؟

مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، در توییتی تاکید کرده است: «آقایان سلیمی، اعزازی، نوری، پوربافرانی، کعبی، بدری، قاضی‌زاده، لارگانی و چند نماینده دیگر که اسمشان ذیل نامه موسوم به استیضاح رییس مجلس آمده کتبا اعلام کردند، چنین درخواستی نداشته اند. اعمال ماده ٢۴ منتفی است، اما استقبال چند رسانه اصولگرا از موضوع جالب توجه است واقعا دوستان دنبال چه اند؟»

گفته‌های مدیر روابط عمومی مجلس به صورت واضح حکایت از جعل امضای شماری از نمایندگان مجلس برای به جریان انداختن طرح استیضاح رئیس مجلس است؛ جعلی که قاعدتاً باید طراحان این طرح به عنوان اشخاصی که آن را در اختیار همکارانشان برای امضاء قرار داده‌اند، پاسخگویش باشند. انتظار می‌رود مشخص شود چه تعداد امضاء ذیل این طرح جعل شده و عامل این جعل مشخص و تحت تعقیب قرار گیرد.

اکنون که ماجرای امضاهای جعلی عیان شده، این شائبه پررنگ‌تر از قبل می‌شود که رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری پیش از انتخابات مجلس آغاز شده و در همین راستا، طرح مذکور برای ضربه زدن به علی لاریجانی است و آنچه مطرح شده بهانه چنین اقدامی است. اتفاقات روزهای آینده میزان دقت این شائبه‌ها و گمانه‌زنی‌ها را عیان می‌سازد.