میمه با ۵ درجه زیر صفر سردترین نقطه ی استان

2018-11-26
70 بازدید

میمه با ۵ درجه زیر صفر سردترین نقطه ی استان حجت الله علی عسگریان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی تا ۲ روز آینده بیانگر جو به نسبت پایدار بر روی استان است. وی گفت: آسمان بیشتر مناطق بصورت گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش ‌بینی ‌می‌شود و […]

۳۰۰px-Windbuchencom

میمه با ۵ درجه زیر صفر سردترین نقطه ی استان

حجت الله علی عسگریان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی تا ۲ روز آینده بیانگر جو به نسبت پایدار بر روی استان است.
وی گفت: آسمان بیشتر مناطق بصورت گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش ‌بینی ‌می‌شود و برای امشب احتمال مه آلودگی در راه ها بویژه مناطق غربی و جنوبی وجود دارد.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: با توجه به پایداری نسبی هوا برای روزهای پایانی هفته، افزایش پتانسیل آلاینده جوی پیش بینی می شود.
این کارشناس افزود: دمای فعلی شهر اصفهان۱۱ درجه سانتی گراد با رطوبت ۴۰ درصد و سرعت وزش باد هفت متر بر ثانیه و ۲۴کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
وی گفت: دمای هوای اصفهان در گرم ترین ساعات روز گذشته به ۱۴ درجه سانتیگراد و امروز(دوشنبه) در خُنک ترین ساعات به ۶ درجه سانتیگراد رسید.
وی افزود: چوپانان با ۱۸ درجه سانتیگراد به عنوان گرم ترین و فریدونشهر و میمه با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقاط استان اصفهان اندازه گیری شده است.
علی عسگریان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز سه شنبه، هوای کمی ابری و غبار صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز چهارشنبه، آسمانی کمی ابری و غبار صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.