سامانه بارشی جمعه وارد اصفهان می شود

2018-11-23
70 بازدید

فاطمه زهرا سیدان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا هوای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه را کمی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز جمعه، قسمتی ابری، بتدریج افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش بینی کرد. وی اظهارداشت : تحلیل نقشه ‌های هواشناسی […]

n83108613-72674144

فاطمه زهرا سیدان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا هوای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه را کمی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز جمعه، قسمتی ابری، بتدریج افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش بینی کرد.
وی اظهارداشت : تحلیل نقشه ‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار تا ۲۴ ساعت آینده بر روی استان است و در این مدت در بیشتر مناطق استان آسمان قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌ بینی می ‌شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد : بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق بین ۲ تا ۶ درجه سانتی گراد افزایش می یابد.
وی اضافه کرد : دمای فعلی شهر اصفهان ۱۲ درجه سانتی گراد با رطوبت ۵۰ درصد و سرعت وزش باد ۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
سیدان تصریح کرد : حداکثر دمای روز گذشته ( سه شنبه) کلانشهر اصفهان ۱۷ درجه و حداقل دمای امروز صبح اصفهان به یک درجه سانتی گراد رسید.
سیدان از کاشان و خور و بیابانک با ۲۱ درجه سانتی گراد به عنوان گرم ترین و میمه با یک درجه سانتی گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقاط استان نام برد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان ، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ناسالم برای گروه های حساس است.