در بطری هایی که برای سالمندان میمه ویلچر شدند

2018-11-14
98 بازدید

در بطری‌هایی که ویلچر شدند گروه مردم‌نهاد «مهر ماندگار» شاهین‌شهر با جمع‌آورى و فروش در بطرى‌هاى پلاستیکى، یک دستگاه ویلچر به سرای سالمندان میمه اهداء کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ سرپرست این گروه مردم نهاد گفت: این گروه از یک ماه پیش با راه‌اندازی پویشی با شعار دوست‌داران محیط زیست – حامیان معلولان و با همکاری […]

۲۸۳۵۰۸۹_۲۹۱

در بطری‌هایی که ویلچر شدند

گروه مردم‌نهاد «مهر ماندگار» شاهین‌شهر با جمع‌آورى و فروش در بطرى‌هاى پلاستیکى، یک دستگاه ویلچر به سرای سالمندان میمه اهداء کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ سرپرست این گروه مردم نهاد گفت: این گروه از یک ماه پیش با راه‌اندازی پویشی با شعار دوست‌داران محیط زیست – حامیان معلولان و با همکاری شرکت پسماند شاهین‌شهر شروع به‌کار کرد و در این مدت توانسته چهار ویلچر برای توانخواهان فراهم کند.
عظیم بازدار افزود:‌ پاک سازی محیط‌زیست، آموزش‌های چگونگی تفکیک زباله از مبدا، ترویج فرهنگ نه به کیسه‌های پلاستیکی و خرید ویلچر یا واکر با فروش در بطری‌های پلاستیکی، از عمده فعالیت‌های این گروه مردمی است.
وی با اشاره به اینکه تجزیه هر در بطری پلاستیکی ۵۰۰سال زمان نیاز دارد افزود: علت جمع‌آوری در بطری‌های پلاستیکی، سادگی و کم‌حجم بودن آن است.
وی گفت: گروه مهر ماندگار قصد دارد با همکاری مردم شاهین‌شهر و میمه، برای ۱۰۰دانش‌آموز بی‌بضاعت این شهرستان برای عیدنوروز کفش و لباس تهیه کند.
به گفته سرپرست گروه مردم‌نهاد مهر ماندگار، افرادی که قصد شرکت در این پویش را دارند، می‌توانند در شاهین‌شهر به فرهنگ‌سراهای خانواده، گلدیس و شهروند مراجعه کنند.