‍هیجدهمین نشست انجمن ادبی وصال میمه برگزار شد

2018-10-26
137 بازدید

‍هیجدهمین نشست انجمن ادبی وصال برگزار شد هیجدهمین نشست انجمن ادبی وصال با حضور شعرا و ادب دوستان ، در محل موزه ی مردم شناسی میمه برگزار شد . در این محفل ادبی که با حضور چهره های جدید و مهمانانی از شهر دهق پر رونق تر شده بود با تلاوت آیاتی چند از قرآن […]

IMG_6121

‍هیجدهمین نشست انجمن ادبی وصال برگزار شد

هیجدهمین نشست انجمن ادبی وصال با حضور شعرا و ادب دوستان ، در محل موزه ی مردم شناسی میمه برگزار شد . در این محفل ادبی که با حضور چهره های جدید و مهمانانی از شهر دهق پر رونق تر شده بود با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید توسط آقای هاشم پور آغاز شد و سپس شاعران و ادب دوستان به ترتیب زیر اشعار خود یا شعرای بنام کشور را قرائت کردند :
موسی اسماعیلی ، ابراهیم مقصودی ، علی جمالی ، امیر رضا یونس پور ، مرجان اکبرزاد ، ثمین واحدی ، علی عسگری ( آواز ) ، میرنظام ، خسرو مقصودی ، علی هاشم پور ، مهدی سلیمی ( آواز ) ، عبدالرضا شیبانی ، هوشنگ پاکزاد ، ناصر رادنژاد ، مصطفی عبدیان ( نی ) ، فرزاد وطنخواه ( آواز )
حاشیه ها :
🔸دکتر هوشنگ پاکزاد طی سخنانی تاکید کرد که این انجمن باید انجمن ادبی و هنری باشد و خوشبختانه نقش مهمی در یافتن استعدادها دارد . وی بخش میمه را دارای استعدادهای سرشار و انسانهای توانمندی دانست و به نقش سرکار خانم زمانی در ثبت و راه اندازی خیریه و سرای سالمندان و اهتمام آقای خسرو مقصودی به راه اندازی مرکز درمانی اشاره کرد .
🔸عبدالرضا شیبانی دبیر انجمن با قرائت شعری در مورد دهق با مطلع ” ای دهق ای ریشه ی من / عشق من اندیشه ی من ” به میهمانان دهقی خیر مقدم گفت و با توجه به ارتباط فرهنگی و مبادلاتی میمه و دهق در گذشته ، اظهار امیدواری کرد که دوستی ها و صمیمیتهای گذشته با توجه به راه مواصلاتی در دست اجرا ، حیاتی دوباره خواهد یافت .
🔸آقای ناصر مالیان کار تصویر برداری نشست انجمن را عهده دار بوده و همزمان فضای مجازی دوستان میمه ای را نیز با اخبار انجمن ادبی بارگذاری می کرد .
🔸در این جلسه مقرر شد نوزدهمین نشست ادبی انجمن وصال پنجشنبه اول آذرماه ۹۷ در محل موزه ی مردم شناسی میمه برگزار شود