نیروهای قراردادی شهرداری ها پیمانی می شوند

2018-10-19
83 بازدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزرات کشور ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شهرداری و دهیاری های شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه در فرمانداری برخوار گفت:‌ چهار هزار و ۵۰۰نفر از این تعداد نیرو در شهرداری ها یاستان اصفهان مشغول به کار هستند. مهدی جمالی […]

۲۷۴۶۶۶۹_۳۶۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزرات کشور ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شهرداری و دهیاری های شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه در فرمانداری برخوار گفت:‌ چهار هزار و ۵۰۰نفر از این تعداد نیرو در شهرداری ها یاستان اصفهان مشغول به کار هستند.
مهدی جمالی نژاد افزود: سهمیه قیر بیشتر استان های کشور ۱۰۰درصد تامین شده و تمام هفت میلیون سهمیه استان اصفهان هم تخصیص یافته است.
وی برتوجه شهرداران به نحوه مدیریت شهری، اصلاح و نگاه متفاوت در جذب درآمد شهر و ظرفیت های آن تاکید کرد و گفت: همچنین شهرداران بدنبال جذب سرمایه گذار برای طرح های شهری باشند.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزرات کشور گفت: طرح بازآفرینی برای جذب اعتبار و گردشگر کمک خوبی برای شهرداری ها است و تمام شهرداران و دهیاران با این طرح آشنا شده و دراین مسیر حرکت کنند .
حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار هم در این نشست گفت: جلوگیری از جانمایی منطقه دفع پسماند در منطقه برخوار ، تامین خودرو و تجهیزات خدماتی و اتوبوس برای شهرداری ها، فراهم شدن امنیت شغلی نیروهای شهرداری ها و اصلاح مسیر حرکت قطار سریع السیر اصفهان – تهران از مهمترین درخواست های شهرداری ها و دهیاری ها است.