بازدید رئیس و معاون دانشگاه آزاد اسلامی از گلستان میمه

2018-10-18
260 بازدید

  دکتر سید ناصر حجازی رئیس و ابوالقاسم صفری معاون دانشگاه آزاد اسلامی  واحد میمه باتفاق اکبر اسفندی مدیر روابط عمومی این  واحد  از گلستان میمه بازدید کردند . در جریان این بازدید که آبیاری نزدیک به سه هکتار از اراضی تحت کشت زعفران نیز در حال انجام بود دکتر اسدالله گرانمایه رئیس هیئت مدیره ی شرکت […]

 

photo_2018-10-17_20-51-54

دکتر سید ناصر حجازی رئیس و ابوالقاسم صفری معاون دانشگاه آزاد اسلامی  واحد میمه باتفاق اکبر اسفندی مدیر روابط عمومی این  واحد  از گلستان میمه بازدید کردند . در جریان این بازدید که آبیاری نزدیک به سه هکتار از اراضی تحت کشت زعفران نیز در حال انجام بود دکتر اسدالله گرانمایه رئیس هیئت مدیره ی شرکت تعاونی گلستان  گزارشی از تشکیل تعاونی با حضور اکثریت قریب باتفاق مالکین قنوات سه گانه ی میمه و غرس نهال گل محمدی با توجه به ویژگی های اقلیمی و آب و هوایی  منطقه ارائه کردند .

 

photo_2018-10-17_20-51-49

دکتر حجازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میمه نیز  ضمن تجلیل از اقدامات انجام شده در حوزه ی کشاورزی  و با تاکید بر وجود ظرفیتهای توسعه و اشتغال در این بخش اظهار امیدواری کرد که میمه با توجه به موقعیتی که در استان و کشور دارد بتواند به رشد و توسعه ی پایدار برسد . دکتر حجازی در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی میمه نیز خاطر نشان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی میمه می تواند با ایحاد تحصیلات تکمیلی  جایگاه واحد میمه را به جایگاه واقعی خود در بین واحدهای مختلف کشور برساند .