پیام گرامیداشت و تبریک بخشدار میمه بمناسبت هفته ی نیروی انتظامی

2018-10-06
109 بازدید

پیام تبریک و گرامیداشت بخشدار میمه بمناسبت هفته ی نیروی انتظامی مهندس شهرام آذرپی بخشدار میمه با انتشار پیام تبریک و گرامیداشتی که یک نسخه از آن در اختیار سایت صبح میمه قرار گرفت ، ضمن گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی از تلاشها و مجاهدتهای فرماندهی نیروی انتظامی بخش میمه و پرسنل و سربازان این […]

download

پیام تبریک و گرامیداشت بخشدار میمه بمناسبت هفته ی نیروی انتظامی

مهندس شهرام آذرپی بخشدار میمه با انتشار پیام تبریک و گرامیداشتی که یک نسخه از آن در اختیار سایت صبح میمه قرار گرفت ، ضمن گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی از تلاشها و مجاهدتهای فرماندهی نیروی انتظامی بخش میمه و پرسنل و سربازان این نیرو در کلانتری لای بید و پاسگاه حسن رباط تقدیر و تشکر نمود . متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته ی نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا گوشه ای از مجاهدتها و از خودگذشتگی های این سنگر داران همیشه بیدار که روح آرامش و امنیت و ثبات را در کالبد جامعه می دمند و با نشان های سرفرازی بردوش ، تجلی گر نشانه های ایثار و از خودگذشتگی برای تامین رفاه و آسایش مردم شده اند ، به تصویر کشیده شود . بدون تردید امنیت قابل توجه بخش گسترده و وسیع میمه که به دلیل عبور راههای مواصلاتی کشوری ، ضریب جرم خیزی مضاعفی دارد ، نتیجه ی تلاش و دلسوزی و مجاهدت عزیزان نیروی انتظامی است که در نقاط مختلف این بخش ، آرام و قرار خود را فدای آرامش و امنیت مردم نموده اند . در همین راستا بر خود لازم می دانم با اغتنام فرصت و با گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی از رشادتهای تحسین برانگیز فرماندهی محترم نیروی انتظامی بخش میمه و افسران و درجه داران و سربازان این فرماندهی و کلانتری لای بید و پاسگاه حسن رباط تقدیر و سپاسگزاری نمایم . امید است پرچم سرافرازی سبز سیرتان نیروی انتظامی ، همواره در اهتزاز باشد .

با تکریم و احترام
شهرام آذرپی
بخشدار میمه