آب و هوای میمه ، طوفانی و بارانی می شود

2018-10-04
92 بازدید

نازنین زهرا سیدان در در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: طی سه روز آینده در این بازه زمانی، جوی ناپایدار بر استان اصفهان حاکم می‌شود. وی افزود: امروز افزایش ابر و احتمال  بارش پراکنده باران برای مناطق غربی و  جنوب استان را پیش بینی می کنیم و پدیده […]

۱۵۰۷۲۸۱

نازنین زهرا سیدان در در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: طی سه روز آینده در این بازه زمانی، جوی ناپایدار بر استان اصفهان حاکم می‌شود.

وی افزود: امروز افزایش ابر و احتمال  بارش پراکنده باران برای مناطق غربی و  جنوب استان را پیش بینی می کنیم و پدیده غالب بر استان اصفهان فزایش ابر خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: در بعدازظهر جمعه افزایش ابر و بارش پراکنده باران در اکثر نقاط  استان  به‌ویژه  مناطق شمال غرب و جنوب استان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای روز شنبه شرایط  ناپایداری جو در اکثر نقاط استان  تشدید شده و به طور موقت بارش پراکنده باران را خواهیم داشت، اضافه کرد: در روز شنبه بارش رگباری باران برای  مناطق غربی، شمال غربی، شمال استان و شهر اصفهان پیش بینی می‌شود.

سیدان با بیان اینکه  برای روز شنبه  وزش باد در اکثر نقاط شدید خواهد شد و مناطق  مستعد، گرد و غبار بسیار کم  همراه با وزش باد شدید را خواهند داشت، افزود: در نقاط  غرب، نیمه شمالی، اردستان، نطنز، نایین،  ورزنه، میمه و کاشان باد شدید به همراه طوفان لحظه‌ای را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای ۳۱ درجه و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای ۱۴ درجه سانتی گراد می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی بویین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد سردترین و خوروبیابانک با دمای ۳۵ درجه سانتی گراد گرمترین منطقه استان پیش بینی می‌شود.