یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ / Sunday, 30 September, 2018

2018-09-30
128 بازدید

جدیدترین ادعای کریمی قدوسی درباره رئیس دولت اصلاحات کریمی قدوسی در حساب توئیتر خود نوشت: محمد خاتمی یکی از مهره های برجسته فتنه ۸۸، در آن ایام جهت جلب حمایت سعودی برای نامزدی میرحسین به ریاض می رود و با ملک‌عبدالله دیدار می کند. در آن جلسه عبدالله خطاب به خاتمی می گوید: چرا ایران […]

جدیدترین ادعای کریمی قدوسی درباره رئیس دولت اصلاحات

کریمی قدوسی در حساب توئیتر خود نوشت: محمد خاتمی یکی از مهره های برجسته فتنه ۸۸، در آن ایام جهت جلب حمایت سعودی برای نامزدی میرحسین به ریاض می رود و با ملک‌عبدالله دیدار می کند. در آن جلسه عبدالله خطاب به خاتمی می گوید: چرا ایران در منطقه و کشورهای عربی فعال است، می خواهید دستور بدهم ایران را روی سرتان خراب کنند؟ خاتمی در پاسخ می‌گوید: اعلی‌حضرتا، در صورت رأی آوردن ما، از هر کجا که امر بفرمایید خارج می‌شویم… چنین مواضع بزدلانه ای باعث جرات بخشی به گروهک های تروریستی شده است.

واکنش به ادعای کریمی قدوسی

علیرضا رحیمی، نماینده مجلس نسبت به ادعای جدید کریمی قدوسی واکنش نشان داد علیرضا رحیمی در حساب توییتری خود نوشت: عده ای در گزارش از جلساتی که در آن حضور ندارند حرفه ای شده اند. اول جلسه دکتر ظریف با کمیسیون امنیت و الان دیدار رسمی ۲۰ سال پیش سران دو کشور. دروغ و شائبه سازی هم اعتیاد می آورد. هنری اگر دارید از جلساتی که در آن حضور دارید گزارش دهید.

پروانه سلحشوری هم در حساب توییتری خود نوشت: بچه که بودیم یادمان می‌دانند که دروغ نگوییم و می‌گفتند دروغگو دشمن خداست. خواندیم که شهید مدرس گفته بود که سیاست ما عین دیانت ماست. ای کاش بجای توسل به دروغ و تهدید و تهمت و توهین، سیاستی مبتنی بر انسانیت، اخلاق و انصاف داشته باشیم.

تصویر صفحه اول روزنامه‌هاc81e728d