از کامنت ها : دل نوشته ای برای محمد طاها ، گلی که زود پرپر شد

2018-09-23
902 بازدید

محمد طاها جان دیروز که تصویر کودک شهید در اهواز را از طریق سایتهای خبری دیدم ، فکر نمی کردم با هم انقدر نزدیک باشیم . به قول فرماندار شاهین شهری باشی یا به قول من ازانی ، فرقی نمیکنه . همیشه این دست تقدیر و سرنوشت هست که دست ما رو میگیره و میبره […]

۱۵۳۷۶۲۶۰۹۸۵۸۲۱۴۸

محمد طاها جان دیروز که تصویر کودک شهید در اهواز را از طریق سایتهای خبری دیدم ، فکر نمی کردم با هم انقدر نزدیک باشیم . به قول فرماندار شاهین شهری باشی یا به قول من ازانی ، فرقی نمیکنه . همیشه این دست تقدیر و سرنوشت هست که دست ما رو میگیره و میبره اونجایی که دلش می خواد . توی دنیای کودکانه ی تو توپ بازی و کارتون دیدن و عشق به پدر و مادر معنا داشت و نقاشی کشیدن با آبرنگ. خونه و درخت و گل کشیدن ! مطمئنم با اینکه پدرت سرگرد بود اما توی دنیای قشنگ تو تفنگ و اسلحه و خون جایی نداشت ! اما چه میشه کرد نازنین ! ازان کجا و اهواز کجا! سیده صالحه خاتون کجا و گروهک الاحوازیه کجا ! می بینی ! تقدیر کار خودش را میکنه ! فرزند یک نظامی بودن مسئولیت سنگینییه و تو سربلند شدی در انجام وظیفت محمد طاهای نازنین. با قطره های خون تو دنیا مظلومیت یک ملت را دید ! می بینی محمد طاها ! ما رو می کشند ، تحریم می کنند ، آخرشم خودشون آدم خوبه ی داستانند ! عیبی نداره برادر نازنینم ! اگه تو یه قلب کوچولو داشتی حالا اون یه قلب به تعداد ایرانی ها تکثیر شده و همه ی ما با قلب تو برای ایرانمون می تپیم ! محمد طاها مطمئنم در دنیایی دیگه و خیلی زود آدمهای خوب باز هم دیگه را خواهند دید و تو هم پدر و مادرت را .
برادر عزیز و کوچولوی خودم ، تو چهار ساله بودی و بعد عاشورا و در روز شهادت امام سجاد ، فرشته ها بردنت پیش خدا . همه ی اینها نشونه ی خوبییه . خوش به حالت ناقلا !
دیروز برای اولین بار عکست را دیدم و بهت قول میدم توی هر موقعیتی باشم لباسهای خونی و گریه ی مظلومانت را فراموش نکنم !
امیدوارم باز هم یک جایی بهتر از این دنیای بی عاطفه ، همدیگه را ببینیم و لیاقت بودن در کنار امثال تو را داشته باشیم هممون.
می بوسمت رفیق ! و به امید دیدار در دنیایی بهتر.