سخنرانی بخشدار بمناسبت هفته ی دولت در نماز جمعه ی میمه

2018-08-25
134 بازدید

سخنرانی بخشدار بمناسبت هفته ی دولت در نماز جمعه ی میمه 🔸مهندس شهرام آذرپی ، بخشدار ، بمناسبت هفته ی دولت در جمع نمازگزاران جمعه که از نقاط مختلف بخش میمه برای شرکت در آئین عبادی – سیاسی جمعه حضور یافته بودند به ایراد سخن پرداخت . 🔸 وی در آغاز سخن اعیاد دهه ی […]

IMG_4580

سخنرانی بخشدار بمناسبت هفته ی دولت در نماز جمعه ی میمه

🔸مهندس شهرام آذرپی ، بخشدار ، بمناسبت هفته ی دولت در جمع نمازگزاران جمعه که از نقاط مختلف بخش میمه برای شرکت در آئین عبادی – سیاسی جمعه حضور یافته بودند به ایراد سخن پرداخت .
🔸 وی در آغاز سخن اعیاد دهه ی ولایت را به نمازگزاران تبریک گفت و با تبریک فرارسیدن هفته ی دولت یاد و خاطره ی شهدای مظلوم هشت شهریور ، رجایی و باهنر را گرامی داشت .
🔸بخشدار میمه در بیان عملکرد بخشداری در سه سال گذشته به احیای کشاورزی در شهر میمه و دیگر نقاط بخش میمه پرداخت و گفت در این سه سال میمه مقام دوم تولید گل محمدی در استان را بدست آورده و همچنین قطب تولید زعفران استان شده است و در زمینه ی تولید دیگر محصولات مهم کشاورزی نظیر پسته نیز قدمهای موثری برداشته که می تواند کشاورزی غیر اقتصادی گذشته را به کشاورزی کارآفرین و اشتغال زا و اقتصادی تبدیل کند .
🔸مهندس آذرپی در بخش دیگری از سخنان خود به آسفالت معابر و کانیو گذاری در روستاهای سعید آباد و قاسم آباد اشاره کرد و تاکید کرد که این اقدامات برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است .
🔸 بخشدار میمه شرح خدماتی که در روستاهای ازان ، زیادآباد ، ونداده ، خسروآباد ، حسن رباط ، لوشاب ، موته و روستاهای فاقد دهیاری انجام گرفته است را به دلیل تنگی وقت به فرصت دیگری موکول کرد و اظهار امیدواری نمود که با تاسی به رهنمودهای امام راحل و تبعیت محض از مقام معظم رهبری و حمایت از دولت تدبیر و امید ، ملت بتوانند بر مشکلاتی که در عرصه های مختلف برای کشور ایجاد شده است ، فائق آیند .