وقف جدیدی در شهر وزوان به ثبت رسید

2018-08-12
86 بازدید

گروه اجتماعی – سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: وقف جدیدی به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهر وزوان به ثبت رسید. به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اظهار کرد: محمدعلی زهره وند با مراجعه به […]

۹۹۴۲۰۶_۲۰۲

گروه اجتماعی – سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: وقف جدیدی به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهر وزوان به ثبت رسید.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اظهار کرد: محمدعلی زهره وند با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه وقف جدیدی را به صورت غیر متصرفی به نام خود به ثبت رساند.
وی در ادامه افزود: این واقف نیک اندیش یک باب واحد تجاری به مساحت ۱۷۰ متر مربع و ارزشی بالغ بر ۶ میلیارد را در شهر وزوان وقف کرد.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: براساس وقف نامه‌ای که توسط این واقف نیک اندیش در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به ثبت رسیده است عواید این موقوفه برای تامین هزینه های مسجد الرضا شهر وزوان هزینه می‌شود.

گفتنی است شهر وزوان از توابع بخش میمه و در فاصله ی ۳ کیلومتری مرکز بخش و ۷۰ کیلومتری مرکز شهرستان شاهین شهر و میمه قرار دارد .