در جلسه امروز پارلمان؛ فریاد «مرگ بر فتنه‌گر» در مجلس بلند شد

2018-08-07
85 بازدید

درباره سوال «علی مطهری»، نایب رییس مجلس درباره حصر، جواد کریمی قدوسی شعار مرگ بر فتنه‌گر سر داد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، هنگام رای گیری سوال از وزیر دادگستری در مورد ادامه حصر جواد کریمی قدوسی نماینده عضو جبهه پایداری مردم مشهد ضمن برخاستن از صندلی خویش در اعتراض به طرح سوال مطهری فریاد […]

جلسه+علنی+مجلس+شورای+اسلامی

درباره سوال «علی مطهری»، نایب رییس مجلس درباره حصر، جواد کریمی قدوسی شعار مرگ بر فتنه‌گر سر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، هنگام رای گیری سوال از وزیر دادگستری در مورد ادامه حصر جواد کریمی قدوسی نماینده عضو جبهه پایداری مردم مشهد ضمن برخاستن از صندلی خویش در اعتراض به طرح سوال مطهری فریاد ‘مرگ بر فتنه گر’ سر داد.

سپس محسن کوهکن، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و نادر قاضی پور نماینده ارومیه، ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، علی ادیانی نماینده قائمشهر نیز با برخاستن از صندلی فریاد ۲-۲ در اعتراض به صحبت های مطهری سر دادند و خواستار دادن تذکر به او بودند.

نظرات

  • پسرخاله

    آدم باس شعار خوب بده.
    پسر مطهرییه.
    سوال پرسیده.
    مگه چییه؟

  • نام خود را وارد كنيد...

    اگر آقایان موسوی و کروبی ، بعد از انتخابات ۸۸ ، آن موضع گیری ها را نکرده بودند، آمریکایی ها و اسرائیلی ها هم آنقدر گستاخ نمی شدند.
    موسوی و کروبی مردم ایران را قربانی جاه طلبی های خودشان کردند. البته این نظر من است و برای نظر مخالفم نیز احترام قائل می شوم.

  • نام خود را وارد كنيد...

    در واقع موسوی وکروبی اگر خودشان سوختند همین مسله همانند واکسنی شدند برای بیمه شدن انقلاب و مردم در۹ دی باعث شدند به صحنه بیایند ومهر تایید دیگری را برای اانقلاب بزند *don-t_mention*