مردم اصفهان به فراخوان سوء برخی شبکه ها ‘نه ‘ گفتند

2018-08-02
410 بازدید

به گزارش ایرنا، برخی از شبکه های اجتماعی روز چهارشنبه مردم کشور را به برپایی تجمع اعتراض آمیز در برخی شهرها از جمله میدان انقلاب و سی و سه پل اصفهان فراخواندند، اما مردم مانند روز گذشته به این فراخوان ها پاسخ منفی دادند. در فراخوان های امروز که در شبکه اجتماعی منتشر شده بود، […]

images

به گزارش ایرنا، برخی از شبکه های اجتماعی روز چهارشنبه مردم کشور را به برپایی تجمع اعتراض آمیز در برخی شهرها از جمله میدان انقلاب و سی و سه پل اصفهان فراخواندند، اما مردم مانند روز گذشته به این فراخوان ها پاسخ منفی دادند.

در فراخوان های امروز که در شبکه اجتماعی منتشر شده بود، از مردم اصفهان دعوت شده بود تا عصر امروز چهارشنبه در محل های اعلام شده حضور یابند و در اعتراض به گرانی تجمع کنند. بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا به رغم این فراخوان ها، تا پاسی از شب هیچ تجمع اعتراضی در این مناطق مشاهده نشد و مردم که بیشتر آنها گردشگران بودند به روال همیشگی سرگرم گردش یا خرید بودند.

فراخوان هایی نیز برای دیگر شهرها مانند گلپایگان اعلام شده بود که تا لحظه مخابره خبر، گزارشی در این زمینه دریافت نشده است.

دیروز و امروز جمعی از صنعتگران و صنوف شهرک صنعتی امیرکبیر(شاپور جدید) در شمال اصفهان با حضور در این محل، خواستار حل مشکلات صنفی خود شدند، هرچند تعدادی نیز از این فضا سوء استفاده کردند و شعارهایی مخالف سر دادند.

بیشتر کارگاه های مستقر در شهرک امیرکبیر اصفهان در زمینه تراشکاری، ریخته گری، مکانیکی، صافکاری، ابزار آلات، ماشین آلات و تعمیر خودروهای سنگین فعالیت می کنند.