هزینه های بالای تغییر دکوراسیون دفتر و خانه ی استاندار اصفهان

2018-07-04
80 بازدید

به گزارش رویش نیوز به نقل از الف، نماینده شاهین شهرمیمه و برخوار در مجلس خواستار انتشار صورت هزینه های تغییر دکوراسیون خانه و دفتر کار استاندار اصفهان شد. حسینعلی حاجی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با ثبت درخواستی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات استانداری اصفهان را ملزم به […]

۵۵۱۳۶

به گزارش رویش نیوز به نقل از الف، نماینده شاهین شهرمیمه و برخوار در مجلس خواستار انتشار صورت هزینه های تغییر دکوراسیون خانه و دفتر کار استاندار اصفهان شد.
حسینعلی حاجی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با ثبت درخواستی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات استانداری اصفهان را ملزم به پاسخگویی کرده است.
در متن در خواست وی آمده است: اخیرا ارقامی عجیب و غیرقابل باور از هزینه های تعمیر و تغییر دکوراسیون محل سکونت و دفتر کار استاندار اصفهان منتشر شده است بمنظور حفظ آبرو و اعتبار مدیران جمهوری اسلامی و عدم سواستفاده بدخواهان نظام، هزینه تعمیرات انجام شده و فاکتورهای ان در چندماه اخیر برای خانه سازمانی و محل سکونت استاندار و همچنین دفتر کار و اتاق جلسات برای اینجانب ارسال شود.
بموجب قانون دسترسی آزاد به اطلاعات، استانداری اصفهان ۱۰ روز فرصت دارد تا اطلاعات در خواستی را منتشر کند.
درصورت عدم رعایت مهلت مقرر در قانون، بالاترین مقام سازمانی که اطلاعات از ان خواسته شده است مجرم شناخته خواهد شد.