سخنگوی شورای اصفهان : ریزگردها اول نفس میمه را خواهد گرفت

2018-06-29
268 بازدید

سخنگوی شورای اصفهان : ریزگردها اول نفس میمه را خواهد گرفت 🔸مهندس مقدری سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان باتفاق جمعی از اعضای سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی و مدیر مرکز شفافیت و فعالان محیط زیست میمه با حضور در محل معدن تراورتن میمه نگرانی خود را از واگذاری بهره برداری از معدن در محدوده […]

IMG_3134

سخنگوی شورای اصفهان : ریزگردها اول نفس میمه را خواهد گرفت

🔸مهندس مقدری سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان باتفاق جمعی از اعضای سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی و مدیر مرکز شفافیت و فعالان محیط زیست میمه با حضور در محل معدن تراورتن میمه نگرانی خود را از واگذاری بهره برداری از معدن در محدوده ی محیط زیست ابراز کردند .
🔸مهندس مقدری در گفتگو با رسانه ی محیط زیست تاکید کرد که مسئله ی محیط زیست اختصاص به حوزه ی سرزمینی ندارد و با تخریب بیابان ها در آینده چیزی جز حسرت و هراس نخواهیم داشت .
🔸سخنگوی شورای شهر اصفهان خاطر نشان کرد : امروز ریزگردهای عراق ، ایران را تهدید می کند و بطور قطع در آینده ی نزدیک اگر مراتع و صحاری و محیط زیست میمه اینگونه تهدید شود اول نفس میمه گرفته خواهد شد .
🔸 وی یادآور شد : قرار نیست همه ی منابع طبیعی در لحظه مصرف شود . مقدری افزود : بسیاری از کندوکاوها در کوتاه مدت اثر خود را برجای خواهد گذاشت و در همین راستا خشکی زاینده رود ما را به خطرناک ترین بحران آبی رسانده است .
🔸سخنگوی شورای شهر اصفهان تاکید کرد با این تخریب ها در محدوده های محیط زیست در آینده چیزی جز افسوس و حسرت برای مردم استان باقی نخواهد ماند .
🔸مقدری گفت : همانطور که درذ مورد سیاست خارجی حساس هستیم باید در مورد محیط زیست هم حساس باشیم و در غیر اینصورت باید منتظر اتفاقات تلخی در آینده ی زیست محیطی استان اصفهان و بخش میمه باشیم .
🔸 این گزارش می افزاید : شرکت کنندگان در گردهم آیی فعالان محیط زیست در محل معدن تراورتن میمه با تشکیل زنجیره ی انسانی مخالفت خود با هرگونه واگذاری و اجازه ی بهره برداری از معادن در محدوده های محیط زیست را اعلام کردند .