سینما فرهنگ میمه ، میزبان بازی های تیم ملی

2018-06-20
300 بازدید

سید مصطفی حسینی در  گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به تایید تهران برای پخش زنده بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در سینماهای اصفهان، از پخش نخستین بازی تیم ملی ایران با مراکش در دو سینمای سپاهان و پردیس سینمایی چهارباغ در اصفهان خبرداد. وی تصریح کرد: این بازی از استقبال بسیار خوب تماشاگران بدون […]

۸۱۸۴۴۵۰_۶۷۲

سید مصطفی حسینی در  گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به تایید تهران برای پخش زنده بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در سینماهای اصفهان، از پخش نخستین بازی تیم ملی ایران با مراکش در دو سینمای سپاهان و پردیس سینمایی چهارباغ در اصفهان خبرداد.

وی تصریح کرد: این بازی از استقبال بسیار خوب تماشاگران بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

به گفته مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه علاقمندان می توانند به دیدن بازی‌های بعدی تیم ملی کشورمان با تیم‌های اسپانیا و پرتغال و بازی فینال جام جهانی در شهرهای دیگر استان استفاده کنند، افزود: علاوه بر سینما سپاهان و پردیس سینمایی چهارباغ، سینماهای یاسمن شاهین شهر، فرهنگ فولادشهر همچنین فرهنگ میمه به صورت همزمان اکران می شود.

حسینی در خصوص روش تهیه بلیط سینما، خاطرنشان ساخت: علاقمندان می توانند از طریق سایت سینماتیکت، نسبت تهیه بلیط به قیمت ۲۰ هزار تومان اقدام کنند.