بصیری : اعتبارات شهرستان ۱۶ درصد کاهش یافته است

2018-06-17
68 بازدید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا بصیری در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: اعتبارات شهرستانی۱۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش‌ یافته و به ۵٫۱۸ میلیارد تومان رسیده است. وی افزود: این کاهش اعتبارات شهرستانی پس‌ از آن محقق شد که اعتبارات عمرانی استان اصفهان امسال ۵۰ درصد کاهش‌ یافته است؛ مدیران دستگاه‌های اجرایی باید […]

۸۱۶۴۲۹۱_۷۵۷

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا بصیری در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: اعتبارات شهرستانی۱۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش‌ یافته و به ۵٫۱۸ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: این کاهش اعتبارات شهرستانی پس‌ از آن محقق شد که اعتبارات عمرانی استان اصفهان امسال ۵۰ درصد کاهش‌ یافته است؛ مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اعتبارات تخصیص‌یافته را به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اختصاص دهند.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه از این‌که بخشی از اعتبارات برخی از دستگاه‌های اجرایی در خارج از شهرستان هزینه می‌شود انتقاد کرد و پیگیری دستگاه‌های نظارتی را خواستار شد.

وی به اختصاص اعتبارات تکمیل حوزه‌های علمیه شاهین‌شهر در سال‌های گذشته اشاره کرد که اعتبارات تخصیص‌یافته جذب تکمیل دو حوزه علمیه خواهران و برادران نشده است.

در حالی‌ که دومینوی کاهش اعتبارات استانی به شهرستان شاهین‌شهر و میمه رسیده است، محمد اسماعیل‌زاده مدیر آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر با انتقاد از کاهش اعتبارات این بخش ابراز کرد: نیمی از فضاهای آموزشی شاهین‌شهر به تعداد ۴۵ باب مدرسه در ردیف مدارس تخریبی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در حالی‌ که با کاهش مدارس مواجه هستیم که سالیانه ۶ درصد به جمعیت دانش‌آموزی آموزش و پرورش شاهین‌شهر اضافه می‌شود و ناچار شده ایم هر سال ۵ مدرسه را دو نوبته کنیم.

مهدی اعراب، مدیر ورزش و جوانان شاهین‌شهر هم گفت: اختصاص کم اعتبارات به‌گونه‌ای است که پیمان‌کاران حاضر نمی‌شوند قراردادهای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را امضا کنند.

عباس طاهریان مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز خواستار آن شد که اعتبارات کافی برای زیباسازی و توسعه گلزار شهدای شاهین‌شهر اختصاص یابد.